Nov 2008

2010-02-17 - 16:45:33

metro suger..

Hur fan får vi Metro att fatta att deras blogg suger och att dom måste ordna det snarast. afn jag får in inlägg i min blogg som inte ens är mitt, har inte kunnat skriva sedan sist jag skrev, jag blir galen..

Det finns ju blogg.se men tycker det är sådär..

Skrivet av Maddeliix 28 november 2008 klockan 10:14

Nattens djävul

Ja, natten var åt helvete.. Jag kunde först inte somna för jag hade ångest för det ena och det andra och försökte planera denna dag så gott det gick (det gick inte alls), sen läste jag "NU" och "Södertälje posten" SEN somnade jag 00 nånting och 00:34 började lillstumpan gråta och grät länge länge men somnade sedan om.. Vaknade igen vid 4:50 och ja grät nääästan hela tiden fram till 8:15, sen gav jag upp och gick upp.. Orkade inte innan.. Sedan dess har jag haft en gråtande / gnällande lillan på axeln, ringt VC och vi ska dit, lämnat E på dagis, ätit lunch, matat och lagt lillan (typ nyss), pratat med anna i 44 min och nu ska jag duscha och göra oss iordning..

Nä nu är det dags att lyfta fetarslet och sätta igång!..

Skriver mer sedan, kunde ju inte göra det igår eftersom MB suger!!

Skrivet av Maddeliix 27 november 2008 klockan 11:50

mkr reaktioner..

jag har fått mkt reaktioner på mitt inlägg ang vänner.. vill bara klargöra att man skriver mkt i stundens hetta och jag menar självklart inte att det inte finns vänner och dom som verkligen är mina vänner VET att jag pratar/skriver INNAN jag tänker..

sandra, sluta skriv till mig. sluta läs min blogg om den stör dig så väldigt mkt!

Skrivet av Maddeliix 27 november 2008 klockan 09:38

Jahapp..

Så var denna dag slut. Alla sover utom jag, jag skulle "bara" dricka varm oboý med grädde och äta tre knäckemackor med italiensk salladskrydda men så fastnade jag här.. Typiskt mig.. Men vågar knappt lägga mig eftersom jag direkt får ångest för allt så bättre att sitta uppe tills man däckar kanske?

Nä imorrn är en ny dag med mkt att göra.. Ska kanske få hem en psykolog åxå, skönt att slippa åka och träffa en.. En liten specialare sådär.. Skönt att man kan få den hjälp man behöver ang det åtminstonde.

Vänner! Säger inget mer.. Finns nog inget positivt i mina ögon med ordet vänner längre.. Tycker bara "vänner" finns när dom inte har något annat för sig!.. Vänner är nåt folk tror sig behöva och vill skryta om, att jag har si och så många vänner. Men har jag någon äkta vän fortf? Nej, ärligt talat tror jag inte det! känner jag mig ensam? Självklart men jag har inte gjort så mkt åt det själv så 50% är förstås mitt fel..

Äh nu babblar jag massa skit. Ska ta ner "lilla" katten från kökshyllan sen borsta tänderna sen snusa kudde.. Natti natti!

Skrivet av Maddeliix 25 november 2008 klockan 23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0