Neggo jag!

2010-02-17 - 21:13:40

Trodde jag ja!!

Ja så hade jag fått ungarna att somna och så väcker hundjäveln Micaela som i sin tur väcker Emilio så nu är det full rulle igen och barnen är inte nådiga idag.. En smoothie har jag fått i mig idag, gissa om jag lär vara fett hungrig när johan kommer hem..

Skrivet av Maddeliix 9 mars 2009 klockan 12:50

Negativ blogg

Dessa dagar kommer bli sjukt negativt skrivande känner jag.. jag är så jävla pissigt trött på allt!.. och då menar jag allt.. Jag vill ha någon som kan hjälpa mig med ungarna för nu är gränsen nådd, jag är föör trött, för irriterad, för arg, för ledsen.. jaa.. ni hajjar.. Jag är så sjukt less på allt.. ungarna har fanimej bölat hela dagen och nu visar det sig (enl emilio) att han har ont i öronen och det är inte lite heller så det är väl öroininflammation, ringde VC men inga tider så blri jouren ikväll.

 

Nu ska jag försöka få något i magen innan jag spyr av hunger.

Skrivet av Maddeliix 9 mars 2009 klockan 11:40

Idag är ingen vanlig dag för det är en dålig dag , åh nej åh nej åh nej.. (eller vanlig är den nog)

Senaste tiden har dagarna varit mer dåliga än bra och likaså idag.. Tror Emilio har fått ögoninflammation och så även kanske Micaela men det är svårt att avgöra för i lördags kladdade Emilio ögon fruktansvärt mkt men idag är det bbara svullet..

Men iaf det är inte det dåliga med dagen, det dåliga är att jag fick sova alldeles för lite så jag är aptrött, Micaela och Emilio vaknade typ varannan gång hela natten.. Micaela har ju sin 5-6 tand som försöker tränga ut så hon har ju liksom lagom ont och Emilio gnäller för han är Emilio..  Nej idag suger allt.

Skrivet av Maddeliix 9 mars 2009 klockan 10:07

FAN va hemskt.. (länk)

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4524889.ab

 

Läste nyss detta, fyfyfy!..

 

Skrivet av Maddeliix 9 mars 2009 klockan 10:01

Jag kan en ruskigt svärord..

Haha, jag tror jag är Pippiskadad.. Sitter och tittar/lyssnar på Pippi med Emilio, Johan sover för han är bakis, så jävla typiskt.. Jag behöver åxå sova och det är fanimej viktigare än att göra sig kvitt baksmällan!..

Emilio har troligtvis fått ögoninflammation för han kliar och geggar i ögonen.. febern är borta, den försvann ju igår kväll..

Åh strax kommer ett namn jag ääälskar ur Pippi "Pissenisse".. Haha.. Så kul!..

Nä nu spränger mitt huvud strax.. har såå ont!.. Ska åka in till stan & hämta andra bilen sen åxå, suck!

Skrivet av Maddeliix 8 mars 2009 klockan 13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0