Mkt i ett

2010-02-12 - 09:01:03

Blev inga bilder igår..

Men håller på att vända alla bilder rätt och förminskar dom sen kommer det bilder.. Håller samtidigt på att leta jobb åt johan plus att jag saknar Emilio (som är på dagis) sjuuukt mkt, så mkt att jag t.om har ont i magen..

men ja, bilder kommer..

Skrivet av Maddeliix 29 juli 2008 klockan 10:43

Skit skit skit..

Inte visste jag att dom på försäkringskassan har 6 veckor på sig att gå igenom ett ärende nu på sommaren istället för 30 dagar så nu kanske jag får vänta på min FP tills i slutet av augusti, kul.. *not*.. Aja, va ska man göra.. försöker ringa men hamnar som 311 i kön..

kommer bilder sen. johan kom hem nyss. bye

Skrivet av Maddeliix 28 juli 2008 klockan 14:49

Ex..

ursch va jag ogillar ex, eller iaf vissa.. Mer än så kommer jag inte gå in på detta ämne men fy fan!..

Idag har vi hunnit med en hel del, bytit två bajsblöjor, gett emilio frukost, ätit lunch både jag och emilio, matat lilla, vart och handlat, lekt med emilio och nu sitter här... Om en timme eller så ska jag försöka få emilio att sova middag. Just nu sitter vi på altan, med lillan i knät och emilio kör runt på sin bobbycar.. hehe..

Ska skriva mer sen när båda sover, då kommer även bilder.. Och Johan ska byta jobb igen, suck.. dags att börja söka igen då. ingen brådska men han hatar detta jobb..

Förresten, ni som fått barn och HELammat, när fick ni tillbaka er mens?

Skrivet av Maddeliix 28 juli 2008 klockan 11:43

Fan va sjukt..

Vilket jävla sjukt program BALLS OF STEEL är, bästa programmet hittills alltså , haha.. Bästa är ju när en brud ska stöta på en annan bruds snubbe , haha..

Nä nu är det fan läggdags, ska upp tidigt imorrn och jag e ju ensam med ungarna igen imorrn, lite jobbigt eftersom jag inte mår prima men jag klarar det, jag är ju Madelene!.. På tisdag ska jag till farbror och hans fru med min pappa och lillebror och lillan såklart sen ska vi till etts tälle och käka, nice..

Dags för duschen. puss och godnatt på er!

Imorrn kommer bilder från idag förresten.. Så håll utkik..

Skrivet av Maddeliix 27 juli 2008 klockan 22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0