Mj död

2010-02-17 - 23:14:53

Fy fasiken vad det är varmt, men jag gnäller inte, är snarare lite rädd att det ska vara över strax, hehe..

Har legat i solen nästan en timme men nu nästan bubblar det i blodet på mig av värme så tänkte sätta mig en stund här i skuggan och blogga..

Barnen fick gå till dagis idag eftersom stressen runt omkring slagit tillbaka på mig och mina tabletter slutat fungera.. Jag var iaf uppe och tvättade fönster, hängde ut tvätt, dammsög och torkade golv ända fram till halv tolv igår för att slippa den extrema värmen som är inne under dagarna, imorse tog jag tag i det sista, städade rent i köket, satte igång diskmaskin, städade upp i sovrummet och lite ute.. Så sen blev det frukost och sen har jag som sagt legat ute i solen.. Ska strax lägga mig i solen igen och bara fortsätta tänka lite på framtiden..

Dom håller på att asfalterar vägen här, jag säger bara "stackarna", det måste ju vara sjukligt varmt!!..

Jag är nog en av dom få som inte skrivit om Michael Jackson i min blogg än så jag gör det faktiskt nu, det var väl ingen storfavorit hos mig men som yngre gillade jag många av hans låtar exempel är "Billy Jean" & "Black or White". Än idag gillar jag många av hans låtar även om dom inte spelas flitigt.. Dock tycker jag att folk ska sluta sörja för jag är nog en av dom få som faktiskt tycker att detta var det bästa FÖR HANS DEL som kunde hända, hur dåligt har han inte mått sista åren? Tänk vad han blivit anklagad för (vilket jag förvisso aldrig trott att han skulle göra, varför skulle han?) jag tror han mår mycket bättre där han är idag.. Jag lider dock otroligt mycket med hans närstående som barn & föräldrar & syskon..

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 30 juni 2009 klockan 11:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0