Micaelas 1 årsdag

2010-02-17 - 22:58:23

Idag är ingen vanlig dag, för det är min prisessas 1 års dag..

Idag fyller min lilla prisessa 1 år!.. Gud va tiden går fort.. Satt och kollade igenom maj i bloggen förra året, åhhh så mysigt.. Man blir nästan sugen på en till *flin*..

VAD JAG ÄLSKAR MINA BARN!

Idag är Emilio sjuk också så det blir inget storfirande just idag men öppna sina paket ska Micaela få sen har jag gjort en rulltårta med äppelmos som jag ska täcka med rosa grädde och jordgubbar tror jag.. Har även gjort muffins och köpt småkakor.. MUMS!.. Micaela kommer nog älska tårtan.. Likaså Emilio!..

Konstaterade nyss när jag tittade bilderna från magen då mitt vatten gått och jag har samma trosor på mig idag som då, intressant fakta jag vet , hehe..

Här i denna lilla (stora) mage ligger min prinsessa ca 1,5 dygn innan hon tittar ut till denna värld full av kärlek (och hat)..

 

 

Och här ligger min prinsessa , ynka 1,5 dygn gamal..

 

 

Skrivet av Maddeliix 4 maj 2009 klockan 14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0