mars

2010-02-17 - 21:19:38

trött och hängig..

Sedan vi kom hem från veterinären & Emilio kom hem från dagis så har det varit fullt ös fast på ett dåligt sätt, Emilio är ruggigt grinig och allmänt elak och Micaela blir sur bara han tittar åt hennes håll. Johan gjorde iaf maten, tack gode gud för det. han gjorde lax, potatis & creme fraishe sås av tomat.. när han var klar med maten gick han ut med erris och vi andra åt. Så nu är alla mätta och jag är äckligt trött och har ont överallt.. Gud va jag gnäller..

 

Och fy fan va jag avskyr den där malou stella, hon är en sån jävla barnrumpa, hon borde aldrig skaffat barn (nu pratar jag givetvis om unga mödrar)..

Skrivet av Maddeliix 19 mars 2009 klockan 18:39

Dela med dig av ditt bästa recept!

Jag älskar ju mat & äter alltså det mesta, ett stort undantag är pannkakor, våfflor, plättar, omelett men allt annat brukar slinka ner.. Hjälp mig nu.. jag är så less på vår mat här hemma och vill ha förslag, nyttiga som onyttiga..

Jag vill helst ha nåt med kött, kyckling eller fisk..

GOTT GOTT GOTT!

Skrivet av Maddeliix 19 mars 2009 klockan 16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0