Mars

2010-02-17 - 21:08:05

Åh nej!

Va tråkigt att Amy åkte ut.. Nu är det mina favoriter, RIGOOOO

Men iaf, ska börja med gårdagen.. Igår morse blev vi väckta av Johans mobil som ringde typ 7.45 eller nåt, vet inte exakt men innan 8 iaf.. Det var Micke som var påväg hem till oss med sina 3 barn på 2 & 5 år, hehe.. Så här var det fullt ös med 5 ungar i samma hus.. Johan & Micke fixade lite i badrummet med småsaker som fanns kvar och jag & ungarna lekte..

Badrummet är iaf klart nu, eller vi väntar ju på handfatat men sen är det klart..

Sen igår åkte vi iväg och gjorde lite viktigsaker.. Sen åkte vi hem, Johan köpte hem pizza och kvällen var väl inte direkt bra om man säger så.. Men men.. Somnade i separata rum, jag med ungarna och Johan i vardagsrummet..

Men imorse väckte ungarna mig rätt tidigt men Johan tog med mickis upp och jag och Emilio låg kvar i sängen och sov en liten stund till men kl 7.45 ville Emilio upp och så gick han upp så satte på badvatten sen bubblade dom tre en stund sen hoppade jag åxå i.. Hehe..

Sen åkte vi iväg och inhandlade lite småsaker till badrummet och åt lite.. Ungarna sov.. Sen drog vi iväg till Nyköping och kollade lite efter ett par byxor till mgi eftersom jag typ bara har 2 par och med tanke på hur ofta dom tvättas är dom stax trasiga.. Men MIN affär hade såklart slagit igen *suck*.. Men iaf vi gick in på POP såklart och där blev det två jackor (johan sa; välj en jacka var åt dom, vilka du vill) wiiie.., en som är den nya knallrosa till M och en svart till E.. Två olika jackor.. En skaljacka till M och nån annan till E.. skitfina!.. sen en mössa till M åxå i samma färg som jackan.. Bilder p¨å det kommer imorrn när <johan är hemma, han är ju hos en polare nu..

HUR FAN KUNDE "SNÄLLA SNÄLLA" gå vidare iställer för RIGO!!!!!

Men iaf sen drog vi hem, hämtade Vovven & gick ut en långpromenad hela familjen, jag är ju inte frisk än så blev väl inte super lång men alla blev trötta iaf, hehe.. Sen kom vi hem, Emilio gnäller att han har ont i huvudet så känner vi i pannan på honom, kokhet! jaha feber, så han somnade iaf och sov till 18-19 nångång och så vakna han med MASSA kladd i ögat. KUL! Stackaren!! Min gos..

Sen åkte Johan till en polare & jag kollar tv, Emilio har flyttat över till sitt rum & kollar Pippi och Micaela ska jag lägga typ nu. ska bara byta på henne sen amma.. Skriver kanske mer sen..

Puss hej!

Skrivet av Maddeliix 7 mars 2009 klockan 21:07

Jag behöver era..

Okej gott folk, har köpt ny dator eftersom den förra gick sönder men just nu sitter jag egentligen inte sitta här för jag ska bubbla i vår nya jacuzzi , wiiiie..

Men iaf, ni som inte finns i min vänsterkolumn här i bloggen och vill synas där så säg till och ge era adresser för jag vill läsa fler bloggar (för alla låg i favoriter i förra datan så har inga kvar nu) och dessutom får ni lite reklam.. Så kom med era adresser, din åxå Millan för den jag hade funkade visst inte..

 

Kram på er.

 

Skriver mer under kvällen och försöker svara på kommentarer..

Skrivet av Maddeliix 6 mars 2009 klockan 17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0