Mars

2010-02-17 - 21:06:09

Jävla segt!

Jävla segt metro är idag alltså. hatar deras dagar med underhåll, som vanligt kan jag inte se kommentarer men jag börjar fundera på om det är vår dator för det händer mig nästan varje dag att jag inte kan se dom sen helt plötsligt 2 dagar senaree kommer alla.. Som nu i flera dagar har det stårr när jag kollar min blogg att jag har nya men jag ser inga när jag kollar.. Äh, ska kika sen igen om metro vill funka bättre..

Micaela vägrar somna här men det är för att hon somnade 15 min vid 10 tiden eller så.. Men ska strax byta skitblöja på henne sen testa igen..

Sen skriver jag mer..

Idag blir min minsta plutt faktiskt 10 månader, wiiie!

Skrivet av Maddeliix 4 mars 2009 klockan 13:15

Ikväll, en perfekt kväll!

Ikväll är det både "Den rätte för Rosing" och "DH", guuud va jag längtar.. Nu är det min tur att bara sätta mig i soffan ikväll och bara bli serverad för jag är sjuk!.. Var hos läkaren igår och enl honom så har jag bihåleinflammation fast inte vanlig, minns inte vad han sa men han sa något om att jag hade känsliga slemhinnor i näsan och när jag blir förkyld täcker det gångarna och skapar en migränliknande huvudvärk men det är inget jag kan få antibiotika för men jag fick nån nässpray med kortison som jag ska använda en vecka plus fortsätta med mina slemhinna avsvällande tabletter.. Tyvärr när jag kom till apoteket så visar det sig att jag inte får ta denna nässpray när jag ammar så jag måste ringa läkaren igen.. Phu!.. Men iaf sen hoppas jag verkligen att det går över.. Trött som ett svin är jag idag åxå, ont i magen & huvudet.. Ja en vanlig dag i en småbarnsmammas liv känns det som, hehe..

Skrivet av Maddeliix 3 mars 2009 klockan 07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0