Maj

2010-02-17 - 22:59:13

Grattis..

Idag fyller min käre far 48 år! Hipp hipp Hurra..

 

Skrivet av Maddeliix 11 maj 2009 klockan 15:25

Usel..

Ursh va jag är usel.. Varken uppdaterar eller svarar kommentarer. men jag får aldrig tid att göra allt på en gång, i veckan ska jag ta mig tid mellan allt.. har massa att göra denna vecka inför helgen.. Ikväll ska jag färga håret Moccabrunt, sen ska jag klippa mig i veckan, till arbetsförmedlingen, ringa några viktiga samtal, hitta jacka åt micaela tills hon börjar dagis, lämna tillbaka bikiniöverdelen jag köpte eftersom den var trasig, byta skorna jag köpte för några veckor sedan till emilio, köpa present till födelsedagsbarnet vi ska på fest hos i helgen, fira pappa som fyller år imorrn, bli frisk!!! Har halsfluss, smittar dock inte från och med imorrn eller från och med idag tror jag t.om men måste ju äta klart kuren av kåvepenin.. Ja det är väl det och det dagliga jag har att göra..

Idag har vi vart iväg och köpt en ny bikiniöverdel åt mig iaf och ett set med AIK-kläder till Emilio. Tittade efter skor till honom men hittade inga.. Sen har vi mest vart ute för att inte dra in alla bakterier som är i huset efter halsflussen.. Jag har nästan rensat klart alla rabatter ute, skönt.. Ser skitfräsch ut..

Dock är inte förhållandet på topp alls, det är blandannat därför jag inte skriver, tappar liksom lusten..

Nä nu är det färga hår och mata Mickis som gäller. Goooodbye!

Skrivet av Maddeliix 10 maj 2009 klockan 19:04

Idag fyller Vovven år..

Idag fyller MIN underbara Vovve 4 år.. Hipp hipp hurra!.. Min älskade lilla vovve (40kg).. Hihi.. LOOOVE HIM!..

Nu ligger han och sover här på soffan och jag ska ta mig en dusch sen sova.. Natti..

Skrivet av Maddeliix 7 maj 2009 klockan 23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0