Lördag.

2010-02-20 - 11:44:42
Idag blev det ingen sovmorgon men det gör inte så mycket, har vant mig vid "nya" tiderna i huset. Klockan 7 slog Emilio upp sina bruna.. Jag och Johan kollade ju som sagt film igår och hade vuxenmys med vindruvor, thé, cola och ostbågar så det blev ingen tidig kväll.

Halva dagen har nu gått och vi har inte gjort mycket vettigt men det är helg då får man slappa :-), Johan lägger golvet i Emilios rum, jag har städat och ska strax vika all ren och torr tvätt och barnen har lekt med leksaker och allt annat..

Vad det blir till middag idag har jag inte listat ut än men eftersom killarna i huset alltid är sugna på pannkakor kan dom nog få det så äter jag och Micaela lax, så tror jag det blir. Får se :-).. Andra förslag uppskattas mer än gärna.

Angående vädret börjar det bli LITE långdraget med all snö men det är kul för barnen att det finns snö i år. Här har det vart mindre storm under natten och morgonen med snö och riktig vind.. Tror vi har över en meter snö på gräsmattan, barnen kan inte gå där, hehe.

Jag känner att jag inte har kommit igång med blogg-skrivandet än så ni får gärna skriva om det är något ni vill veta eller något speciellt jag ska skriva om :-)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0