Lista

2010-02-17 - 16:25:09

Brukar du komma i tid: Jag FÖRSÖKER, tro mig!
Vad hade du i din mun senast: Bolognese
När mår du bra: När jag är utvilad.
När blev du fotad senast: Några dagar sedan..
Hur känner du dig nu: irriterad, trött och slut..
Kan du laga mat: Ja!
Vad pluggar du: Pluggar inte.
Vad tycker du om fötter: Mina är fina men andras gillar jag inte, jo ungarnas är gulliga!
Är du smart: Jorå..
Vad har du på dig: Mjukisbyxor och linne
Är du aktiv i skolan: Jag VAR när jag gick där..
Vad saknar du: Sömn!.
När och varför grät du senast: Några dagar sedan
Var det pinsamt att svara på det: Nej
Hade du en bra kväll igår: Mjo sådär..
Din favoritdryck på morgonen: Vatten eller proviva.
Vad ska du göra i sommar: Sommaren har ju precis vart..
Är du nöjd med ditt liv: Nja..
Vad vill du jobba som:  Receptionist eller nåt..
Har du tråkigt just nu: Nja..
Vad gör livet värt att leva: Familjen!
Vad i livet ångrar du: Mkt! Men hade jag kunnat gå tillbaka i tiden hade jag inte ändrat på nåt, då hade jag inte suttit här idag..
Är du musikalisk:
Vad lyssnar du på för musik: Massa..
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nä..
Är du bortskämd: Nja, har väl vart..
Är du trött: JA!
Vad gör du imorgon: fyller år typ.. hehe..

Din första
Operation: Typ 2 år sedan..
Första piercingen: Öronen och sen läppen
Första bästa vän: Linda
Första priset: Tror det var en bärbar cd-spelare
Första sporten du började på: Gymnastik eller ridning...
Första husdjuret: hund.
Första semestern: Vet inte. Kanske finland eller om man tänker inom sverige så är det nog GBG..
Första konserten: Five eller Westlife minns inte! Eller en lokal konsert med Nordman!
Första kärleken: Tommy.

Favoriter:
Filmer:  Skräck!
Tvprogram: Desperate Housewifes
Musik: Vet inte riktigt..
Drink: gillar inte alkhol så jag säger milkshake.. haha
Kroppsdel (på kille): Ansiktet.
Sport: K1 eller Thaiboxning (att titta på alltså)
Plagg: Mjukis.
Skola: Har ingen favorit där..
Bok: kort kjol

Just nu:
Äter du: Inget.
Dricker du: Inget.
Ska du: Lägga Emilio (IGEN)..
Lyssnar du på: Emilio
Väntar du : Johan
Tittar du på: Skärmen

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: Ögon, det ska vara BRUNA!
Kramar eller kyssar: Kramar
Kortare eller längre: Spelar ingenroll, förut sa jag jämt längre, men Johan e kortare..
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage
Busig eller lydig: Busig

Skrivet av Maddeliix 31 oktober 2008 klockan 11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0