Katter

2010-02-17 - 22:55:16

Som ni sett tidigare i min blogg så har vi fått tre kattungar, två hanar & en hona. Dom är nu 6,5 vecka nästan precis och vid 12 veckor får dom flytta hemifrån så istället för att lägga ut en annons på blocket lägger jag ut här till en början och ser om någon är intresserad och det vet jag att ganska många är så som sagt testar här först!..

 

Som sagt är det två hanar och en hona , färgen är svårt att avgöra men jag tror att honan är blåtabby men är osäker än. Detta ska kollas upp noggrannare så fort dom visar mer färg. Det är altså av rasen Helig Birma, det finns stamtavlor på båda föräldrarna!.

Det vi tänkt i pris är 6500:- per katt som det ser ut nu. Dom är vana med barn & hund!.. Det finns även möjlighet att få kika på dom men det förens om någon vecka / några veckor. Om man vill "paxa" "tjinga" etc en så vill jag att man betalar 1000:- per katt innan dom är 10 veckor. Detta går självklart att diskutera!

 

Den åldern jag vill att ni har är MINST - 25 år!

detta med åldern går även det att diskuteras till rätt person!..

 

Bilder på bebisarna finns i min blogg.. (Helig Birma)

Skrivet av Maddeliix 27 april 2009 klockan 17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0