Juni

2010-02-17 - 23:09:13

När M sover..

Ska strax lägga Lillskruttan och när hon sover kommer det bilder. så håll ut, hehe..

Skrivet av Maddeliix 15 juni 2009 klockan 12:04

Just det..

Om det var någon som kunde fixa till min blogg (där uppe) har helt tappat namnet, just det Header så hojta till. Bilder klara..

 

Skrivet av Maddeliix 12 juni 2009 klockan 16:03

Dagen...

Dagen idag började redan dåligt, eller jag var väl inställd på att den skulle bli dålig så jag får skylla mig själv.. Men iaf, gick upp och åt frukost med Micaela, Emilio låg kvar och tittade på Pippi.. Sen gick även han upp, vi alla satte oss framför tvn, ungarna var INTE på bra humör, bråkade mest hela tiden.. Kollade iaf ännu en gång Pippi, dock en annan film.. Thank you GOD!..

Sen blev det välling för jag misstänkte att dom var trötta, klockan var då bara kvart över elva och jag hade tänkt värma lunchen men insåg att i denna situationen var flaskan bättre till dom båda, så välling till Mickis som hon inte åt, hehe och saftsoppa till Emilio.. Sen la jag dom med lite tvång, då var klockan halv 12, efter lite skrik och fasthålling av lilldamen så somnade båda på varsin sida av mig inom 15 min, så ja klockan var typ 20 i nästan kvart i 12 så gick jag upp istället och åt lite lunch.. Sen städa jag iordning lite. Sen blev det sängen för mig med men hann inte somna innan M vaknade efter 1 timme och 15 minuters sömn..

Sen rulla dagen på och gör det ännu.. dagen är dock bättre nu, men min akut inflammerade bihåla vill inte ge med sig..

till middag kommer det bli något så avancerat som denniskorv med pommes eller bröd, hehe..

Imorrn hade jag tänkt satsa på Trosa marknaden men med tanke på vädret och bihålan skippar jag det och sitter hemma istället..

Ja, ett helt meningslöst inlägg kan detta tyckas vara men kul för mig att läsa om några månader vad jag gjorde en fredag med spöregn utanför rutan..

Skrivet av Maddeliix 12 juni 2009 klockan 15:58

Beroende..

Jag har verkligen ett beroende, dyrt är det åxå.. Eller ja, om man jämnför med andra beroenden är detta billigt.. Det är iaf Special K Red berries.. Åt det första gången för några månader sedan, sedan dess måste jag äta det till frukost varje dag och sen äter jag det helst som mellanmål och kvällmål åxå, hehe.. älskar det!

Onödig fakta jag vet men läskigt gott är det!

 

Skrivet av Maddeliix 12 juni 2009 klockan 15:49

Seriöst, vem bryr sig?

Inte jag åtminstonde hur kallblodigt det än må låta..

I och för sig vore den döden för lätt för henne som person.

Läs själva så förstår ni vad jag menar..

Läs mer här

Skrivet av Maddeliix 12 juni 2009 klockan 13:34

Svartsjuka dödar!

Jag mår illa, jag gråter, jag blir arg, jag vill slå, skrika, sparka dessa personer (skulle självklart aldrig göra det men det är så mina känslor säger).. Det handlar alltså om Thres (Det som skedde natten mot lördagen) , antar att alla vet vad jag talar om. Mordet, det mordet som enbart skedde pga svartsjuka!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5365270.ab

Där kan ni läsa och sedan länka er vidare, har följt detta några dagar nu och jag mår så dåligt för detta. Jag känner ju ingen utav dom men jag tänker på den stackars familj som förlorat sin dotter pga svartsjukans mörka sidor... Det är så jäkla hemskt. Finns inte ord.. jag kanske verkar väldigt känslig idag men tänkt er själva, tänk om det var er syster/bror/dotter/son som råkat ut för detta.. Jag lider med alla inblandade FÖRUTOM Pojken & flickan som gjorde så detta gick från "svartsjuke dröm" till verklighet!

Det skulle aldrig spela någon roll hur svartsjuk jag var, aldrig aldrig aldrig skulle jag se till att någon dog för att stilla min stunda svartsjuka. Hur kan det gå så långt. Vem har egentligen gjort mest fel? Pojken? Flickan? Jag anser att dom båda är exakt lika skyldiga, hur kan man som tjej tvinga sin kille att göra detta? Och hur kan man som kille göra detta för att visa sin kärlek? Det är INGEN kärlek det är bara sjuka individer som inte kan må bra på något sätt. Må dom dö i plåga!

 

Skrivet av Maddeliix 11 juni 2009 klockan 19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0