Juni

2010-02-17 - 23:12:30

Så typiskt..

Micaela är sjuk idag, eller det verkar som det är en hörntand på G därför är hon som hon är, febrig och gnällig och bajset luktar surt.. Varje gång det är fint (läs; underbart) väder så blir hon sjuk.. Så typiskt, för både henne och mig, det är sånahär dagar hon ska vara ute och leka med alla barnen och Emilio på dagis och jag ska klippa gräs och måla huset..

Missförstå mig nu inte för allt i världen att jag inte tycker synd om henne för jag LIDER verkligen med henne och jag skulle göra allt i världen för att vara sjuk eller ha såå ont istället för henne, hon är ju min lilla prinsessa!.. Nä nu ska jag åka och hämta vilden på dagis sen kanske vi tar en promenad och köper glass, det beror på hur Mickis ter sig..

Bye bye. skriver nog mer senare, då kommer även bilder..

Skrivet av Maddeliix 23 juni 2009 klockan 13:21

Mucho Mami..

 

Hur gammal är du om fem år? Då är jag 28 men ska fylla 29 i november.
2. Vem var den sista du träffade? Emilio (?).
3. Hur lång är du? 1.72
4. Vilken var den senaste film du sett? "
Pippi har avskedskalas" hehe..
5. Vem ringde du senast? Electrolux..
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "hur mycket jobbar du i sommar", till Elin.
7. Vad är dagens planer? Underhålla barnen..
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag älskar sms.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Skilda
10. När såg du senast din mamma?
Hmm, några veckor sedan. 21 maj tror jag..
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? 08.15 tror jag.
13. Har du någon gång hittat en katt? Nää..
14. Vilken är din favoritplats? Vet inte. Finns många. I en famn kanske
15. Vilken plats föredrar du minst? Svårt, men typ där jag inte kan vara mig själv.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Ojojoj, svårt svårt.. Förhoppningsvis med min livs kärlek och mina (då) tre barn. Nånstans där jag trivs..
17. Vad skrämde dig som barn? Mörkret (det gör det fortfarande)
18. Vem fick dig att skratta senast?
Ungarna...
19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Haha, ja!
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Helst utan då är det inget som snurrar sig och har sig...
22. Hur många kuddar har du i sängen?
5
23. Hur många landskap har du bott i?
Ett. hehe..
24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Japp..
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor
26. Är du social? Olika..
27. Vilken är din favoritglass?
Sandwich & piggelin.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Förstora boobsen och betala av en stor del av huset.
29. Tycker du om kinamat?
Ja
30. Tycker du om kaffe? Nix.
31. Vad dricker du till frukost?
Inget.
32. Sover du på någon särskild sida? vänster oftast..
33. Kan du spela poker? Nix.
34. Tycker du om att mysa? Jo..
35. Är du en beroendemänniska? Nää inte direkt. Eller är beroende av Special K, haha..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nää
37. Vill du ha barn?
Ja, ett eller två till men inte än på ett bra tag..
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska.
39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja.
40. Föredrar du havet eller en pool? Både och..
41. Vad spenderar du helst pengar på? Barnen. Eller för att vara lite ego, mig själv åxå såklart...
42. Äger du dyra smycken?
Nja. Några.. Eller inte svindyra.
43. Har du någon gång testat narkotika?
Ja!.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Ett såntdär choklad-finger
45. Vem är den roligaste människan du känner? Ingen aning..
46. Välj ett ärr på din kropp?
har några stycken, men har ett på handen jag gjorde när jag var liten genom att ramla på en glasbit och var tvungen att åka och sy, minns det än idag och då var jag väl MAX 5 år.
47. Vad har du för ringsignal?
  Nån rolig som jag älskar..
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
Mina första skor, som Micaela nu får använda..
49. Flirtar du mycket? Är jag singel så aa endel kanske..
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hemma
51. Kan du byta olja på bilen?
Nä inte byta olja men fylla på, hehe..
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej bara andra böter för bälte osv!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Håller på med en nu.. minns inte namnet.. Började på den igår.. Tror den hette "Den jag vill ha"
54. Läser du dagstidningen? Nja, inte direkt. Kollar nyheterna på TV istället..
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Vi föräldrar
56. Dansar du i bilen?
haha ja det händer.. 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Lugna favoriter
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Kraffsade inte ner nåt med skrev på dopkortet..
59. När var du i kyrkan senast? Igår, hehe..
60. Vilka personer utmanar du?
Den som vill

 

Skrivet av Maddeliix 22 juni 2009 klockan 12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0