Juli 2009

2010-02-17 - 23:20:36

Bild på vardagsrummet..

Glömde ju slänga upp bild på vårt halvfärdiga vardagsrum så här kommer det..

 

 

Skrivet av Maddeliix 6 juli 2009 klockan 14:05

Bilder på väg..

Dåså dags för andra dosen av bilder..

 

På stranden..

 

 

Åxå på stranden, under parasollet..

 

 

Trött efter allt badande i poolen hemma, somnade under trädet..

 

 

Stranden, såååå jävla härligt!

 

 

Haha jag..

 

 

Micaela sover under parasollet på stranden.. Hon sov typ hela dagen..

 

 

En del av jordgubbarna jag plockat här hemma i jordgubbslandet. Härligt! Funderar på att leta upp nån såndär försäljare där man kan åka och plocka litervis för billig peng, men det inte var? förslag någon? Måste ha massa jordgubbar till Johans födelsedag på måndag..

 

 

Kopparormen vi såg när vi gick från stranden..

 

 

Kattungen "Bounty" som numer än såld.

 

 

Emilio hjälper papi att mecka bil..

 

 

Micaela ute igår..

 

 

Vadå lycklig?! En av Mina små guldstjärnor..

 

 

Hon har även på sig fina kläderna hon fått av mormor..

 

 

Och en bild på mina stora kärlekar tillsammans..

 

Skrivet av Maddeliix 6 juli 2009 klockan 13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0