Jan 2009

2010-02-17 - 17:54:29

Borde verkligen!

Jag borde verkligen ladda upp lite nya bilder i bloggen känner jag och uppdatera oftare.. men nu när Johan är hemma har jag varken lust eller tid att sitta vid datorn, lusten försvinner för att han inte uppskattar datorn speciellt mkt och tiden försvinner för vi river tapeter, tapetserar, målar, spacklar, tar hand om griniga barn och MASSA annat!

Just nu sitter Micaela i gåstolen, Johan i badet och resterande sover.. Emilio och Terror sover bredvid varann i soffan, såå gulligt!.

Jag har precis fört över alla "gamla" bilder i hårddisken (externa) och lagt in alla nya från kameran så ska försöka hinna lägga upp några nu eller så gör jag det ikvälle ller imorrn, får se.. Får se när allt hinns med..

Idag har vi rivit tapeter i hallen, vart och handlat mat, shoppat vantar och varma vintertövlar till Emilio (eftersom de andra är kvarglömda på dagis och det inte funkar med raggsockor och gympadojjor längre).. Sen har vi bara ätit och städat.. Emilio har kollat Pippi Långstrump , han äääälskar det!..

Nä ska förminska lite bilder nu. Bye bye!

Skrivet av Maddeliix 4 januari 2009 klockan 18:08

Denna dag suger GETPUNG!

Fan vad denna dagen suger.. Alltså egntligen har den vart rätt okej eftersom det inte har vart något tjaffs och ungarna har vart relativt lugna MEN bilen har pajjat, läcker ur olja , oljan rinner bara rätt igenom, tv-spelet är trasigt och har lämnats in på reparation (om dom godkänner det), jag har tappat mitt körkort, värmen hemma funkar typ inte för det är ISKALLT!, jag har fått ont i ryggen igen och jag hann inte handla allt jag skulle idag! IT SUCK´S!...

Ska åka iväg till kungens kurva strax och titta efter kortet om jag tappat det där jag tror jag tappat det men sån tur ska man väl inte ha..

Skrivet av Maddeliix 2 januari 2009 klockan 18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0