Jan 2009

2010-02-17 - 18:15:46

Idag eller ska vi börja med gårdagen, kanske lika bra. Den var jätte trist.. Jag skulle ju åka iväg och shoppat och fikat med ungarna och Elin men så satt inte barnstolen (Emilios) i som den skulle och jag fattar noll dessutom var det iskallt så då pallade jag inte testa hur mkt som helst så iaf det sket sig och min dag var förstörd.. Johan sa att hela familjen kunde åka när han kom hem men nix jag tappade suger totalt. Men iaf när han vart hemma några timmar så drog vi till K-rauta och köpte spont (stavas?) till hallen, eller Johan gick in och jag och ungarna satt kvar i bilen, hehe. Jag var så grinig så det var lika bra sen föreslog han att vi skulle åka och betälla soffan vi bestämt oss för men nä hade ingen lust men då körde han bort till skärholmen och sa att vi skulle shoppa mina underkläder osm jag så gärna ville ha så barnen & Johan gick till Stadium och jag gick och köpte dom råsnygga underkläderna. Skulle tagit kort men glömde, men kanske gör det ikväll.. Sussi vet vilka jag menar iaf, eftersom jag såg likadana i hennes blogg och frågade var hon köpt dom..

Sen åkte vi hem, jag gjorde kyckling med nåt slags ris, minns inte namnet, började typ på Qu tror jag, skitgott mkt godare än ris. Sen blev det mini fraish med massa vitlök och ett stort glas kallt vatten till. MUMS! Jag har inte druckit en droppe läsk på 4-5 dagar och jag är så sjukt stolt för jag är egentligen sjukt beroende.. Haha!.. Dock slank den in nån godis igår men vafan gör det liksom.. Ska strax köra ett träningspass här hemma, Johan ska bara bada klar med emilio först ..
jag ska skriva upp nåndag vad det är jag tränar och hur , hihi.. Kanske en och annan träningbild kommer upp!..

Men iaf idag har vi vart iväg och beställt soffan och fotöljen och även bestämt vilken matta det blir. Kommer bli sjukt snyggt här hemma när allt är klart. Gråa väggar, vita linjer, ekgolv, grå soffa, fina detaljer. Så snyggt!..

Sen har jag gjort mat, hemmagjorda hamburgare för det är ju lördag, strax ska jag göra fruktsallad åxå som blir till att ätas efter träninge, kanske en gnutta grädde och choklad på det åxå.. MUMS!.

Nä hinner inte skriva mer just nu. skriver mer sne.

Skrivet av Maddeliix 17 januari 2009 klockan 20:05



Trött..

Jag är så trött.. Fan om bara barnstolen i bilen hade vart kopplad så hade jag suttit här några klädesplagg lyckligare.. Fan va less jag är att allt går åt helevte när jag ska göra nått.. Detta suger.. har ju chansen att åka nu men jag orkar inte!..Micaela sover och Emilio äter en Isglass och jag är hungrig men orkar inte laga mat.

bye bye!

Skrivet av Maddeliix 16 januari 2009 klockan 13:32



Nej jag har inte det..

Sandra - Du undrade om jag hade nån ätstörning.. Det beror på vad man menar med störning, jag svälter inte mig själv, jag trycker inte fingrarna i halsen eller nåt sånt!.. Därför jag la upp mitt förra inlägg är mer ett bevis för mig själv att jag aldrig ska göra så mot mig själv eller min kropp och att det verkligen är en sjukdom!..

Jag tycker dock att det är jobbigt att gå upp i vikt, jag mår dåligt ut av det men det gör väl alla. Jag får ångest om jag äter för mkt onyttigt osv..Men som sagt så är väl alla!..

 

Skrivet av Maddeliix 15 januari 2009 klockan 20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0