Jan 2009

2010-02-17 - 18:00:06

Vad är det med er?

 

Jag har inte fått EN enda kommentar på en vecka nu.. Shit.. Ingen som läser längre? det måste det vara för jag har läsare men ingen skriver något?

 

Jag har inte skrivit så mkt sista tiden men sopm sagt det har sina orsaker, johan har ju vart ledig och är ledig fortfarande, nu är han dock iväg för att fixa med min bil hos Mr R.. Så vi får se vad som är fel.. Oljan rinner ju som sgat bara rätt igenom..

Igår var jag, Micaela och Johan iväg rätt tidigt (efter Emilio åkte till dagis), vi åkte till banken, sen käkade vi på stan, sen letade vi leksaker till Emilio som han ska få i present när han fyller åt på måndag , Mammas STORA kille blir 2 år.. Så söt!.. Sen åkte vi till lite olika andra ställen, kollade grejer till huset bland annat, sen senare på kvällen efter 1 timme och 20 min köande för att åka en mil så mötte jag upp Elin så gick vi och fikade sen åkte vi och handlade mat.. När jag kom hem var klockan så mkt så det blev Grandiosa Pizza (pga den jävla bilkön)..

En sak jag inte förstår är varför folk inte anpassar hastighet efter väglag? hur jävla svårt kan det vara? Måste man köra 110 för att det står 110? Kan man inte tänka själv när det är halt att kanske sänka hastigheten till kanske 80-100 nånstans beroende på hur halt det är? Är det så fucking svårt att fatta eller är bara endel så jävla outvecklade i huvudet så man inte fattar det och riskerar sitt och andras liv?..

Vet inte riktigt vad jag ska skriva, mår så sjukt illa idag, har inte kunnat ställa mig upp knappt idag förens nu så jag fick t.om frulle på soffan (som jag masat mig ut till).. Blev 2 st Hjärtegott med Omega 3 smör och Atriva korv. MUMS!..

Vi funderar på att börja följa hälsosamma dieter strax, jag ska bara amma klart först men vi ska dock FÖRSÖKA börja lite smått redan från och med idag.. Men det går väl som vanligt åt skogen, haha.. Är inte så nojjig eftersom vi ska börja träna så blir man ju fastare och fräschare igen.. Ska väl även försöka hinna sola lite då och då.. Men ja vi får se hur det går med allt sånt.. Emilio ska ju firas i helgen så det blir ju tårta och så..

Nä slänger upp nån bild åxå sen skriver jag mer när jag försökt städa lite..

 

Ungarna på nyårsafton!..

 

 

Skrivet av Maddeliix 8 januari 2009 klockan 12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0