Jan 2009

2010-02-17 - 17:57:29

D -Day!

Jahapp så sitter man här ännu en kväll. Trött som få.. Emilio & Johan sover.. Micaela vaknade när jag la Emilio för han var så arg och vägrade somna.. Så ja, jag lär ju vara vaken ett antal timmar till *klump i magen*.. Måste ju hålla humöret upp imorrn när vi ska iväg..

Inatt somnade jag runt 4-halv 5 eftersom Emilio bråkade LÄNGE innan han somnade igen.. Höll på att bryta ihop av trötthet men vad gör man!.. Hade ju hoppats på en tidig natt idag så jag la Micaela halv 8 men hon vaknade ju som sagt och Emilio somnade runt halv 10.. Bra tider synd bara missödet att Emilio väckte henne..

Ja men iaf idag har vi vart och lämna tillbaka filmerna vi hyrde igår, dom var skiiitbra! Verkligen!..

Sen var vi förbi BMW och mekonomen verkstad men båda hade stängt så vi körde runt lite eftersom Emilio somnade i bilen..

Sen kom vi hem då gjorde jag Wok (starkt blev det) och Johan gjorde pannkakor för han var så sugen så det fick Emilio åxå.. Micaela fick nudlar med grönsaker och nåt mer (burk) sen fick hon Banan-Päron med Yoghurt (puré)..

Sen senare åt vi faktiskt Marängswiss, hehe..

Nä back to real..

Skrivet av Maddeliix 6 januari 2009 klockan 00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0