Jan 2008

2010-02-17 - 17:56:08

Ännu en..

 

Ännu en lista tagen av Elin..

2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Njää, tror inte det faktiskt!..

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga 2008

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Hmm, tänker och tänker.. Ja just det ja, Carro, Medina och en till.. Säkert flera det är bara jag som är smått senil!

4. Dog någon som stod dig nära? Nix, tack gode Gud för det!

5. Vilka länder besökte du? Österrike, Tyskland..

6. Är det något du kommer att sakna från år 2008 som du vill ha år 2009?
Nä inte vad jag vet..

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 
4 Maj! Micaela föddes ju då!

 8. Vad var din största framgång 2008? Vet inte, hade nog ingen direkt framgång..

9. Största misstaget? Har nog några mindre bara..

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? 
Jorå men inte så allvarligt.. det värsta är väl depression eller ryggskottet..

 11. Bästa köpet? 
Hmm.. Ja... Ingen aning faktiskt.. Kanske vällingdoserarna.. haha.. mest använda iaf!

 12. Vad spenderade du mest pengar på? 
Barnen barnen och BARNEN!

 13. Har någonting gjort dig riktigt glad? 
Ja, barnen..

 14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Måånga.. Speciellt "Mercy" (stavas?)..

 15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och men nog mest ledsnare..

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tagit tag i saker..

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Bekymrat mig, bråkat osv.. Det mesta negativa såklart.. Även att jag borde spenderat mindre pengar..

 18. Hur tillbringade du julen?
Var hemma så kom svärföräldrarna så den var lugn och mysig!


19. Blev du kär under 2008? 
Blev - Nix!

 20. Hur många one night stands?
Haha skulle varit dumt om jag ens skrev någon..

21. Favoritprogram på TV? Desperate Housewifes

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Njaa, maybe..

23. Bästa boken du läste i år?
Har inte hunnit läst en enda bok.. Tråkigt nog!

24. Största musikaliska upptäckten?
Ingen aning..

25. Något du önskade dig och fick? 
En dotter!.. En bil!

 26. Något du önskade dig men inte fick? Mkt, men jag skriver det inte här.. 

27. Årets bästa film?
Ingen aning.. Kommer aldrig ihåg titlarna.. Haha..

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade hemma med familjen och närmaste andra familjer..

 29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jadå!..

30. Vad fick dig att må bra?Mkt! T.ex mina barn!

31. Vem saknade du?
Hmm.. saknade och saknade.. Några stycken..

32. De bästa nya människorna du träffade?
Nya - några stycken..

Skrivet av Maddeliix 5 januari 2009 klockan 20:39

Bilder..

Lite bilder dårå.. hoppas dom duger.. Har MÅNGA fler men orkar inte förminska flera..

Vi har vart och hyrt film så nu ska vi titta två filmer eftersom ungarna ändå inte lär somna i tid idag (det är redan fööör sent så)..

Emilio har däckat i soffan när vi tittade tv. Haha.. (inte idag)

 

Emilio bygger och bygger OCH BYGGER! Sweety! Jag gillar det MINST lika mkt som honom, hehe..

 

Haha vadå sötnos!

 

 

 

Koncentrerad till MAX!

 

Här är när dom somnade idag. Söt familjen!

 

Efterrätten jag gjorde häromdagen.. Chokladdoppade jordgubbar & bananer..

 

Ungarna badar.. Mina bebbar..

 

Nä ska kila nu. mer bilder imorrn eller inatt..

 

 

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 4 januari 2009 klockan 22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0