H2O mopp

2010-02-12 - 09:33:17

H2O Mopp från tv-shop..

Den köpte vi förra veckan, har glömt att skriva det. Den var iaf helt okej, men den där lilla hand steamern var det bästa, den som man kan använda runt kranar och så (för er som sett reklamen).. Det använder vi typ överallt nu.. den är kul att använda också för man ser resultat på en gång.. H2O moppen är över förväntan och bar att använda på golvet när man har barn eftersom det inte är några kemikalier..
Johan använder dom just nu i köket, jag har tjatat att det är så grisigt i köket (tycker ingen annan förutom jag men iaf) så han har börjat stor städa där, jag har gjort iordning i alla skåp och så..

Strax börjar "våra bästa år", om jag orkar ska jag gå upp i vardagsrummet och titta på det.. Har helt tappat orken för allt.. Ligger i sängen mellan 10-13 varjedag när emilio är på dagis typ och orkar inte ens åka och shoppa och då är det kris..

Nä dags att leta höstjacka på nätet, förslag?

Skrivet av Maddeliix 13 augusti 2008 klockan 12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0