Graviditet nr 3

2010-02-20 - 12:41:06
Du är på dag 255 av 280. (91,1%).
Du är i vecka 37.
Du har gått 36 fulla veckor och 2 fulla dagar (v36+2).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 17 mar 2010
Du har 25 dagar kvar till beräknad förlossning.


Nu är det verkligen inte långt kvar, men man kan ju gå över tiden åxå men det hoppas jag inte på. Dom andra tittade ut vecka 38+1 och 38+0 så jag hoppas denna tittar ut typ 37+, om typ en vecka eller så.. Har ingen barnvakt till barnen om det skulle ske mellan 11-21 mars så det känns lite surt, har ju fått förslag om igångsättning av barnmorskan men det känns inte aktuellt alls..

Men jag fortsätter med björnbär blad thé och ska beställa hem hallonblad thé åxå, andra förslag för att påskynda förlossningen mottages mer än gärna.. Gå promenader kommer inte på frågan eftersom det är sjukligt mkt snö här och jag får ont av att gå i snön. Johan är den som tar promenaderna i detta hus.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0