Fredag.

2010-02-19 - 19:28:13

Dagen idag har bestått av att tvätta och köra bil, har tvättat den m.m.

Egentligen har jag nog inte så mycket att skriva just nu, väntar på att klockan ska slå 20.00 så ska vi lägga barnen sen blir det frukt, björnbär blad thé, lite cola & ostbågar, det kommer sitta fint i magen efter middagen som bestod av en enkel kött "gryta", ris och sallad, blir inga avancerade maträtter såhä i slutet av graviiteten men det är gott för det :-). Till detta kvällsmys blir det även en skräckis, en ny, tror den heter "Final destination" eller något liknande..

Tänkte ha ett matinlägg i veckan då jag lägger upp veckans mat på bilder, hoppas ni kommer gilla det, kanske inte blir 7 rätter i veckan jag tar kort på (minnet sviker).. Men några stycken.. Jag älskar mat som många vet :-)..

Postat av: Kati

Jaa, bilder på mat vill jag se!=D Få lite inspiration till andra maträtter. Händer att man sitter fast o gör samma mat varje vecka!! Så tråkigt!

2010-02-19 - 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0