Fredag.

2010-02-26 - 19:43:53
Inatt var Emilio vaken mellan 2-5, guuud va trött jag var när han äntligen somnade men det funkade, fick frukost på sängen för andra dagen i rad, lyx!!

Idag har Johan fixat i badrummet igen, lagt golvspån och fixat med golvbrunn, så var vi iväg och lämnade in vår stora laptop som krånglat ett tag, nu är den äntligen inlämnad iaf, inte ens ett år gammal.. Illa!

Sedan har jag haft SD hela dagen men inget verkar hända, men vi får se under natten hur dom artar sig..

I helgen har jag iaf bjudit hit min pappa och yngsta bror på middag, vet inte vad jag ska göra än bara, kanske potatisgratäng med något eller kyckling av något slag, får se :-), alltid kul att göra mat åt flera.. Till efterrätt tänkte jag fixa paj eller kladdkaka, beror på vad barnen vill ha :-)..

Sen på söndag ska vi åka förbi Johans mamma och gratta henne på hennes födelsedag.. En bukett tulpaner är vad hon önskar sig så det blir det :-)..

Nu kollar vi "hitta nemo" som går på "Disney channel" så dricker vi Coca cola och äter ostbågar.. När barnen somnat ska jag äta min ananas :-). Äntligen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0