Februari 2009

2010-02-17 - 20:49:26

Maten igår blev faktiskt god, dock hade jag nog lite för mkt jordnötssmör så det blev liksom lite för kletigt så att säga.. Men annars var det riktigt gott.. Hade nog faktiskt hellre velat ha potatis till istället för ris men det är ju min smak det, hehe..

Millan, du som gillar wok och sådär, testa det.. Tror du skulle gilla det sen går det ju att göra starkt med sambal olek.. jag tog inte så mkt eftersom jag ammar..

Idag blire nog tacos om jag lyckas palla mig iväg till näraffärn här.. Har köttfärs i kylen som jag köpte igår, plus lite grönsaker (avocado, lök & gurka(, bröd och kryddor, guacamole & sås.. Så det är bara tomat, majs och gräddfil som fattas.. Ja Tacos blir det. Det är ju för gott!.. Alla säger att det är typ B-mat (för att det liksom är standard mat) men jag tycker maten är god, praktisk & perfekt bjud, vardag & helg mat!..

 

Skrivet av Maddeliix 19 februari 2009 klockan 17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0