Feb

2010-02-17 - 18:38:32

Åh kära hjärtanes..

haha kom att tänka på det uttrycket (läs;rubrik) haha.. låter ju bara föööör gulligt!..

Idag & igår tog jag massa kort men vill inte lägga in dom idag för det tar sån tid och jag måste sussa strax för 7.50 slår Micaela upp ögonen imorrn och säkerligen en gång inatt åxå, hihi.. Gullis! Han har blivit förkyld igen stackaren! Allt jämt! Skulle ju haft min kära kusin som barnvakt i helgen till Micaela men vill inte dra iväg henne när hon inte är helt frisk, då är det bättre att hon är hemma i vanliga boet med papi & broder Emilio.. Jag får väl se var jag hamnar över natten.. Kanske hemma kanske hos Elin.. Vet inte än!

Nä nu ropar duschen och sen sääängen.. Vill bara lägga mig ner och slappna av och göra mig av med tinningssmärtorna jag haft heeela dagen..

 

Men hjälp mig med min outfit är ni så snälla!

Skrivet av Maddeliix 6 februari 2009 klockan 00:35

Hjälp igen!

Testade alla kläderna för lördagen ihop men det blev bara svart svart svart, färgade ju håret mocca brunt inatt men det blev som vanligt typ svart och sen är byxorna MÖRK MÖRK blå /svarta (leggingsen) och så är ju spetströjan svart så jag ser heelt svart ut och plus svarta stövlar.. hur ska jag göra för att bryta av det ordentligt eller sk ajag byta outfit helt? Det vill jag inte.. Men med tanke på att tröjan/linnet har en liten polokrage ser jag verkligen FÖR svart ut.. Det jag tänkte var ett halsband, ring, armband, nagellack, smink i guld men räcker det verkligen? Eller är silver bättre.. Hmm..

Jag går ju aldrig ut så när jag väl gör det ska jag göra det ordentligt!

Skrivet av Maddeliix 6 februari 2009 klockan 00:01

Idag har jag shoppat..

Var i skhlm idag med Micaela, shoppade lite grejer inför helgen.. Hittade en skitsnygg t-shirt / linne i spets&tyg med en liten polokrage, hittade även en snygg bolero som jag länge letat efter, en vanlig svart som sitter bra och den var på REA (det visste jag inte ens förens jag skulle betala) så den betalade jag endast 79:- för.. Jättebra!..

Sen gick jag till H&M och köpte lite smink, ett glitterpuder, ett rouge, lösögonfransar (medium men ångrar att jag inte tog large), lite glitter till ögonen typ som flytande ögonskugga vet inte vad det kallas, sen var det lite annat smått åxå, sen sprang jag in på kicks och köpte lim till ögonfransarna eftersom det som redan sitter på fransarna var så dåligt!..

Detta har vi även beställt hem:

(denna bild är tagen från säljaren)

 

Snyggt va?

Skrivet av Maddeliix 5 februari 2009 klockan 14:49

Utmanad - av Elin!

Favoritstad: Hmm, ingen aning..
Favoritdrink: Haha jag säger lätt oboy med grädde eftersom jag inte är så "på" alkohol!
Det galnaste du gjort: Svår fråga.. Hmm.. Vet inte där heller..
Om 10 år: Har jag två barn som är 12, 10 år, kanske en till som är runt 3, polis och ett färdigrenoverat hus.. Jävligt rik vore ju inte helt fel men det är bara en önskan.. haha..
Sjukaste drömmen: Har många sjuka jämt. Typ hundar som pratar osv..
Jag utmanar: Helena, Millan, Nathalie, Mervi

 

Skrivet av Maddeliix 5 februari 2009 klockan 14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0