..feb

2010-02-17 - 20:59:23

Så ont!

Aaa därför jag uppdaterar så illa är för jag är sjuuk!.. Igår kväll var huvudvärken enorm så jag tog med mig Emilio och drog till läkaren (fick en jourtid), visade sig att jag fått nått virus så jag fick tabletter som skulle förhindra att jag fick bihåleinflammation.. Men känns det bättre nu? NIX!.. Men sen kom jag hem.. Vi har bara ätit onyttigt nu flera dagar för jag har mått så dåligt.. Vi åt Grandiosa Pizza sen kollade vi TV..

Imorse skulle vi upp halv 8 för Micke skulle komma efter 8 men vi var lite sega så kl 7:40 eller nåt ringer Johans mobil och det är Micke som säger "jag fryser" då står han utanför och har väntat en stund, haha.. Jäjä, han och Johan fortsatte med badrummet, klockan var väl runt 10 så var dom klara med dagens jobb, det var lite slipning tror jag och sen fuktspärrade dom.. johan har gjort det nu 2 gånger till och ska göra en gång till sent ikväll.. Bra bra!.. Imorrn ska Micke kakla golvet iaf och kanske på söndag väggarna.. Imorrn ska även Freddie ta Micaela under dagen så dom kan arbeta i lugn och ro här hemma med badrummet & tapetsering och jag tar hand om Emilio..

Just nu håller Johan på med middagen, sen ska han göra nån god efterrätt (överraskning) sen ska vi krypa upp i nya mysiga soffan, jag äääälskar våran soffa, sitter i fotöljen nu och den är sjuuukt skön.. Hehe..

Nä nu är det dags för mat strax.. Skriver kanske mer sen.. annars uppdaterar jag imorrn..

Skrivet av Maddeliix 27 februari 2009 klockan 20:00

Jag VET att jag är dålig..

Jag vet att jag inte har svarat på era kommentarer men har inte tid att sitta vid datorn så lång tid i sträck. Springer mellan det som behövs göras och bloggen. Men ska svara såååå fort jag hinner skriva allt i sträck!. VISSA kommentarer kommer jag dock inte ens lägga energi att svara på!

Skrivet av Maddeliix 27 februari 2009 klockan 08:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0