Feb 2009

2010-02-17 - 18:33:45

Stöldgods.

VEM.
Vem är i rummet med dig?
Emilio & Micaela
Vem fick du sms av senast? Hmm, Elin tror jag..
Vem pratade du senast i telefon med? Johan
Vems hus var du senast i? Hmm, minns inte.. Hus, var nog Johans föräldrars..
Vem sa du senast "jag älskar dig" till? Alla igår när vi skulle sova.
Vem önskar du att du var med nu?  Ingen aning, ingen speciell..

VAR.
Var är din telefon?
Här bakom mig i soffan..
Var är din mamma? Mora tror jag..
Var sover du? I våran säng..
Var fick du tag på tröjan du har på dig? H&M.
Var åkte du senast bil? Från Södertälje..
Var i ditt rum är du? Jag sitter i vardagsrummet framför TVn i soffan..

VAD.
Vad åt du senast?
Nån konstig variation av nyttig tacos (veg).
Vad drack du senast? Vatten såklart.
Vad är det för färg på dina byxor? Ljus ljus rosa..
Vad är den närmaste saken som är blå? En nattlampa..
Vad har du på fötterna? Ingenting.
Vad är din favoritfärg? Vet inte riktigt..
Vad är din favorithemsida? Facebook..
Vad hör du just nu? Tvn & ungarna..

NÄR.
När var senaste gången du tände ett ljus?
I julas eller nyår torr jag...
När träffade du din pappa senast? Ett bra tag sedan..
När duschade du senast? Igårkväll...

 

HAR DU NÅGONSIN.
Hånglat i mer än tre minuter?
I sträck? Ja om jag kippat efter luft emellan så..
Sovit i någon annans säng? Ja.
Hånglat på en bio? Aaa
Hånglat i skogen? Aaa
Sovit naken? Ja.
Kört över hastighetsgränsen? Ja!.
Målat om ditt rum? Nää johan målar..
Haft känslor för någon som inte känt det samma? Ja.
Sovit i en säng med någon av samma kön? Ja.
Sett någon dö? Nix.
Varit på ett plan? Ja.
Sovit till tre? Ja.
Älskar eller saknar någon just nu? Ja..

Skrivet av Maddeliix 2 februari 2009 klockan 09:53

Jag lever..

Om ni undrar vart jag tagit vägen kan jag säga; Jag är sjuk och blir borta till imorrn åtminstonde..

Fryser som fan! Och magen & huvudet mår som dom mår.. SKIT!

Skrivet av Maddeliix 1 februari 2009 klockan 16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0