Feb 2009

2010-02-17 - 20:58:24

Kuratorn..

Nu har jag vart hos kuratorn, välbehövligt!.. Gick jättebra, klickade direkt!.. Ska dit två gånger till inom två veckor (fick med mig tider) sen kanske vi förlänger tiden mellan gångerna men inte än sålänge med tanke på hur jag mår.. Skönt iaf!..

Johan är ännu en dag hos tandläkaren , fixar underkäken eftersom han håller på att få tandlossning, igår gjorde dom överkäken.. Tog ut massa tandsten *urk*..

Under morronen har dom flytspacklat golvet i badrummet, kollat lite på tapeterna här hemma och spacklad i badrummet.. jag fotar givetvis hela arbetet med badrummet, alla bilder kommer när badrummet är klart, likaså på hall & vardagsrum.. Allt tar ju sin tid när Johan jobbar, man har två ungar och så får vi ju kattungar strax åxå.. Phu!..

Jag är svinhungrig som vanligt, har druckit varm oboý med grädde och ätit två rostade mackor med jordnötssmör till frulle *MUMS*, Micke undrade va tusan jag hade för pålägg och mitt svar blev "kattskit", haha! Jag vet att jag är sjuuukt omogen ibland..

Ska kolla runt lite nu sen äta blodpudding. bye bye..

Skrivet av Maddeliix 26 februari 2009 klockan 12:42

4 bränder under natten..

Vafan är det som händer, det är ju sjukt!..

Först brann COOP sen brann ICA Maxi sen inatt brann ju Willys i Weda, Willys i Södra, ICA Supermarket i Weda & Tempo i Saltskog (huset bredvid där vi bodde innan vi flyttade hit).. Alltså man börjar ju fundera om folk inte har annat för sig?

 

Stackars butiksägare!.. Detta är riktigt rubbat!.. Vet inte ens vad jag ska skriva men sjuuukt är det!..

Skrivet av Maddeliix 26 februari 2009 klockan 09:38

Bihåleinflammation, barnvakt & jävla backe..

Den där dagisbacken tog kol på min rygg idag som redan är en katastrof!! Har sjukt ont i bihåler (tror jag har bihåleinflammation) & rygg just nu... Ligger i vår nya stora , sjukt sköna soffa..

Har precis betalat in jacuzzin..

Imorrn ska jag till kuratorn, skönt, behöver det..

Och på lördag ska jag be Freddie om barnvakt, skulle egentligen haft fredag till lördag men behöver under lördagen så jag ska fråga om det istället.. Vi ska försöka bli klara här hemma men det vi kan bli klara med..

ÄH PALLA!

Skrivet av Maddeliix 25 februari 2009 klockan 19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0