feb 2009

2010-02-17 - 20:30:58

Chockad..

Läste nyss detta.. Blir lika chockad för sådant varje gång. Att killarna inte skäms!..

 

http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=45494

Jag vet inte hur man gör snygga länkar så ni får ta det för vad det är..

Nä nu ska jag svara på lite kommentarer sedan blogga vidare..

Alla som svarat hur jag skulle liva upp den svarta klädseln: Tack!. Det blev lite smycken och en liten silver/guldig handväska som jag bar på under kvällen, vackert och lite avskärande från det svarta.. Me like!. Sen blev det även massa glitter eller massa och massa , två sänder glitter på ögonlocken så det blev lite bättre åxå..

Ninette: Du vet redan svaret eftersom vi pratade på msn igår , hihi..

Millan: Tack!

Sen har jag även blivit utmanad av malin så jag ska fixa det åxå , hehe..

Brb!

Skrivet av Maddeliix 9 februari 2009 klockan 09:54




Utmanad

Blev utmanad att berätta 7 sanningar om mig själv.. Eller utmanad blev jag inte men jag antog utmaningen ändå , hehe..

1. Sjunger alltid jätte högt i bilen när jag är ensam eller med barnen..

2. Dagdrömmer sjukt mkt..

3. Ogillar att prata i telefon.

4. Är ganska avundsjuk utav mig..

5. Hatar vatten (att bada i ute)

6. Kan inte titta skräckfilm själv för jag är för rädd..

7. Älskar mat & allt annat ätbart..

UTMANAR...

De som vill!

Skrivet av Maddeliix 8 februari 2009 klockan 20:08

O´learys

Ja, idag är det fest som gäller. Sitter hos Elin med henne & becca och elins katt, hehe.. Saknar mina pärlor som fasiken men imorrn får jag träffa dom igen, yiiiippie!..

Har fått i mig Xider & smirrnoff ice.. Johan var så snäll och åkte och handla det åt mig..

Hade främmande idag, Johans jobbarkompis var hos oss med sina ungar, tvillingar på 2 år så ungarna hade skiiiitkul!.. Emilio gjorde sig dock illa två gånger, min plutt!.. Mammas bebisar.. Gud vad jag saknar micaela & emilio, sjukt mkt.. Men men detta kanske är bra!..

Idag blire o´learys.. ska möta angelica där..

Nä nu är det katy perry , Leona Lewis och Pink som gäller.. Bye bye..

Alcazar var fett bra förresten!

Skrivet av Maddeliix 7 februari 2009 klockan 22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0