.

2010-02-17 - 21:26:09

Tror jag tappat massa läsare pga..

Eller jag tror inte jag tappat massa läsare, jag VET.. Jag har tappat flertalet läsare pga att jag inte skriver så ofta längre.. lite tråkigt men det är ju bara upp till mig att ändra på..

Igår var det en bra dag, vaknade.. Åt frulle.. Fick i ungarna frulle..

Sen åkte Johan & barnen och tvättade BMW och jag gjorde mig klar och åkte till min farbror & hans fru och deras lilla "nykläckta" dotter.. Så jäkla söt.. Vi satt ute under hela tiden, så härligt väder.. Nä alltså den lilla damen (Linnea) var så jäkla söt, blev sugen på en till men det blir det inte alltså bara så ni vet..

Sen på kvällen gjorde vi inte så mkt, jo åkte in till Willys och handlade lite gott & mat..

Sen kom vi hem, Emilio blev dålig, fick svårt att andas men det lugnade ner sig.. Sen somnade alla.. hehe..

Under natten andades Emilio tyngre och tyngre fast utan hosta så då blir man ju orolig, på morronen när han vaknade var det ännu svårare att andas..

Johan och Emilio drog iväg med Thomas till Robban och fixade bilarna..

jag och Emilio fick en läkartid på jouren och åkte dit, det visade sig att han fått slem i luftrören för han hade tydligen fått en infektion i halsen.. Så han fick medicin sen åkte vi ner till "Kafé Tratten" loch käkade frulle och fikade, Köpte en STOR tallrik glass med chokladsås till Emilio och gissa hur mkt han åt? 2 skedar.. onödigt köp men allt för min kille..

Sen åkte vi och mötte upp Johan & Micaela så nu är Micaela och jag hemma och Emilio är kvar med Johan hos Robban..

Nä nu har det bajsats här, bubblar iaf i lillans blöja så dags för blöjbyte.. Skriver kanske mer senare..

Skrivet av Maddeliix 13 april 2009 klockan 12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0