....

2010-02-17 - 21:20:41

Tuffa dagar!

Nu har det väl gått 4-5 dagar sedan jag skrev, börjar väl se ljuset i tunneln eller vad man ska säga. Eller jag känner mig mest.. vad ska man säga.. Likgiltlig är nog det korrekta ordet.. Då undrar ni säker var framstegen är? Jo men förut såg jag bara allt negativt och som sagt nu är jag likgiltig till det mesta så det är ju ändå ett steg i rätt riktning.

Var hos kuratorn igår, går där en gång i veckan och det fungerar utmärkt. Försöker att hålla mig ifrån mediciner med tanke på hur dt blev förra gången med beroende osv..

Har just nu lite problem med Emilio på dagis för han är helt plötsligt jätteledsen när han är där men allt går att lösa.. Så det försöker jag med just nu. Annars händer det inte så mkt i mitt liv. Dåligt med pengar men allt sånt brukar ju också lösa sig förr eller senare. Just nu är det katastrof i ekonomin men imorgon får jag reda på svaret om det fortsätter på det viset. Jag förklarar mer om det imorrn när jag vet hur framtiden ser ut.

Detta var mest ett inlägg för er som kanske undrar varför jag hållt mig ifrån bloggen.

Men jag kan säga såhär, det är verkligen BRA att jag hållt mig ifrån bloggen nu några dagar för jag har verkligen inte haft bra skrivar dagar, det hade bara blivit neggo..

Men nu så!.. Nu är ni med på noterna igen? Jag åxå!

 

 

En bild på mig från igår!

 

Skrivet av Maddeliix 25 mars 2009 klockan 13:03

Jag pallar inte längre.

Nu tar jag en bloggpaus, vet inte hur länge. kanske bara någon dag eller kanske för alltid. Jag är trött på allt!

Jag orkar inte med något längre. Jag är för trött, för sjuk och för less på ALLT!

Skrivet av Maddeliix 20 mars 2009 klockan 10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0