...

2010-02-17 - 21:05:08

Men shit, what´s up with that?

Jag fattar inte, så fort man läser en tidning, kollar tidningar på nätet så läser man ALLTID sånthär typ "Victoria för smal, Victoria äter inte, Jessica Simpsons viktuppgång, Jessica Simpson bryter ihop av viktuppståndelsen" osv.. Va fan, inte konstigt att samhället blir så äckligt vikt/utseende fixerat, spelar roll om Victoria Beckham är smal och Jessica Simpson har gått upp ett stor antal kilo!

Direkt när jag träffar nån jag inte träffat på länge så är NÄSTAN alltid frågorna ang min vikt, typ "fan va smal du är, hur kan du vara så smal fast du har två barn, oj, nu har du äntligen gått upp lite i vikt så du ser normal ut, har du gått ner i vikt" osv, vafan spelar det för roll vad jag väger? Blir så irriterad för sen kommer dessa personer och säger "Madde har ätstörningar, Madde bantar, Madde är för smal, Madde Madde Madde.".. Det är klart jag blir fixerad vid min vikt när folk ALLTID ska kommentera den.. Inte konstigt att jag mår illa när jag gått upp nåt/några kg för jag VET att någon kommer kommentera detta..

Nej jag är såå trött på all vikthets, jag hade en period för nån månad sedan där jag övervägde att sluta äta för det var sånt tjat om min vikt men nu har jag insett att ska jag ha dåligt samvete över allt jag äter så måste jag tänka på det JÄMT för jag älskar mat, läsk, chips, ostbågar, snabbmat osv..

Nä herregud är så less på detta! Kändisar som Jessica Simpson bör det finnas fler av!

Skrivet av Maddeliix 3 mars 2009 klockan 07:41

Hur vet man om man har bihåleinflammation?

Jag var ju hos läkaren förra veckan men han sa att jag inte hade bihåleinflammation utan bara ett virus men sååå fort jag inte tagit nezeril & två alvedon på 4 timmar så spränger huvudet det gör ont ända ner i överkäken och det bubblar i näsan så huvudet bubblar eller hur jag ska förklara. Mitt huvud går sönder. blir galen..

Skrivet av Maddeliix 2 mars 2009 klockan 12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0