...

2010-02-12 - 10:16:30

Åh vilken fin bloggdesign jag har nu!

Tack Sussi för den fina bloggdesignen, riktigt snyggt!..

Igår skrev jag inget riktigt inlägg för jag orkade verkligen inte.. Skulle ju ha bakat en massa igår men blev inte så utan Johan bestämde att vi skulle åka och handla en jacka till mig och kläder till lillan och så blev det, fick en skiiitsnygg jacka och lillan fick lite olika kläder, (bilder på allt kommer sen).. Sen åkte vi och handlade massa blöjor i Tumba, åk dit, Libero 2 pack 99:- (ett tips för er som bor i närheten) på Willys!.. Sen åkte vi förbi en kompis till Johan och sa hej typ..  sen åkte vi till Johans föräldrar en stund. och till sist blev det kebab sen åkte vi hem och alla var helt slut, hehe.. hade vart iväg 8 timmar..

Sen idag vaknade vi, ringde några samtal åt frukost och sen åkte vi iväg och köpte en lipgloss till mig och lämnade tillbaka en klänning vi köpte till lillan igår.. och sen gjorde vi lite andra småärenden som är mer tråkiga än roliga.. Och så kom vi hem för ca 1 timme sedan.. Så jag får se om jag tar bakningen efter middagen eller om jag påbörjar det när Emilio sover middag imorrn.. Får helt enkelt se vilket humör ungarna är på..

Igår blev Lillan 4 månader, mammas stora tjej!..

Nä nu ska jag börja med middagen, det blir köttfärsås alá Madde!.. Haha..

Köttfärs
1 lök
1 matlagningsgrädde
en skvätt soja
2 burkar krossade tomater
salt & peppar.. MUMS!..

Jag gör alltid som Rachel Ray, gör klart både pasta och sås (köttfärssås, korvstroganoff osv) sen bladnar jag ner pastan i såsen och låter puttra lite.. Mumma!..

Blir mer bloggande ikväll iaf.. Like it!..

Skrivet av Maddeliix 5 september 2008 klockan 16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0