....

2010-02-12 - 10:09:28

Magknip..

Har magknip och jag vet varför! Hur ska jag gå vidare? Är deprimerad!

Skrivet av Maddeliix 2 september 2008 klockan 22:08

Märkpenna..

Har vart iväg och köpt en märkpenna nu eftersom kläderna på dagis försvinner på nåt konstigt sätt.. I början märkte jag alltid kläderna men så vart man ju helt plötsligt tvungen att köpa kläder typ en gång i veckan eller nåt så då missade jag att märka en hel del och nu är massa försvunnet (alltså nån som tagit det till dess ägor), ett HELT NYTT  regnställ bara försvann från Emilios krok konstigt nog.. Suck, folk! Så nu ska jag strax slita fram alla Emilios kläder plus det HELT NYA regnstället (så ingen snor det åxå) och så ska jag märka allt.. Inget bra på tv idag, så trist!. Emilio duschar nu sen är det nog dags för välling och kudden för honom.. Lillan sover..

Har så ont i min stackars arm idag. Blä!..

Nä skriver med sen och då kommer det bilder åxå..

Skrivet av Maddeliix 2 september 2008 klockan 20:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0