....

2010-02-12 - 10:06:58

Shopping!..

Idag var Emilio hemma från dagis, tänkte att han skulle vara hemma en dag extra efter förkylningen lagt sig så imorrn blir det iaf dagis igen!.. Försökte ringa dagis och sjukanmäla imorse men deras telefoner gick inte att komma fram på så dom lär ju vara lagom glada imorrn att man inte ringde, men jag har kommunen som bevis eftersom jag även ringde dom och bad dom koppla mig men dom sa att dom inte kunde nå dagis eftersom telefonerna verkade döda där..

Men iaf så åkte vi och lämnade tillbaka "The eye" som vi hyrde igår, skulle ju sett den men Johan men han deckade och jag vågade ju inte titta ensam (feg som jag är) så nu har vi ändå inte sett den , suck!..När vi ändå var i stan åkte vi och shoppade två skor till mig och ett par till Emilio, alla tre var shyssta!.. Kommer bild på dom senare..

Ska strax börja med maten, det blir kebabkyckling i pitabröd med vitlökssås och kebabsås och grönsaker, mums!.. Är hungrig som ett djur trots att det bara var 4,5 timme sedan vi åt lunch (ärtsoppa, återigen MUMS)..

Vi alla sitter på altanen i solen just nu, skitmysigt höstväder, precis lagom varmt/kallt.. Emilio och Johan kastar boll, jag sitter här och Terror ligger och "solar".. Lillan och katterna ligger iofs inne.. Så skönt att ha altandörren precis vid sovrummet så man hör lillan väl..

Nä dags för mat.. Sen kommer det upp flera bilder..

Skrivet av Maddeliix 2 september 2008 klockan 17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0