...

2010-02-12 - 10:01:37



Ont!

Här är alla förkylda som attan men mest barnen.. Eller Johan är rätt okej idag.. Jag får mer och mer ont i både höger öra och halsen och Emilio är genom förkyld och Lillan är nog värst, hon sov typ nada inatt (inte jag heller pga det) så till slut gick hon och jag och la oss i vardagsrummet, jag på soffan och lillan i den vibrerande babysittern.. Sov väl typ 3-4 timmar inatt.. Helt slut och nu vägrar Emilio somna så lär väl bli ungefär lika mkt sömn inatt.. Vi var iaf och åt middag hos Johans föräldrar idag trots förkylningarna. Var väl där typ 4,5 timme, var ute ett bra tag med deras hund och så..

Sen var vi ute på tomten nån/några timmar på dagen åxå här hemma.. Så alla fick frisk luft för det behövs även om man e sjuk. Alla var påklädda upp till öronen, hehe. Bilder från då kommer sen. bye bye..

Skrivet av Maddeliix 30 augusti 2008 klockan 23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0