....

2010-02-12 - 09:59:56

Typiskt killar!..

Jag skrev ju imorse att Johan var hos läkaren och då hade vart där 1,5 timme. Tror ni inte han var 1,5 timme tidig, suck för killar och tider.. hehe.. Så han var väl hemma runt 1.. Idag har det vart mys, mys och mys. Sen en sväng in till McDonalds för jag är för hängig för att göra mat.. Köpte även lite smått och gott men har hittills bara ätit fruktcoctail och mer blire inte för jag är trött... Lillan somnade sent idag, typ halv 12 men har hunnit tagit sjukt mkt fina kort .. Hihi!..

Nä dags att borsta tänderna och duscha av mig..

Bye!

Skrivet av Maddeliix 30 augusti 2008 klockan 00:24

läkaren

Johan är hos läkaren nu eller han har vart där i typ 1,5 timme så vi hoppas han är påväg hem strax. Emilio har blivit skiitförkyld under natten, suck för alla dagisbakterier!.. Lillan ligger i sin säng och bubblar & myser.. Hon sover ju typ 14 timmar per natt med typ 2 uppehåll för att äta sen är hon vaken nästan hela dagen förutom kanske 1 timme eller så. Ganska skönt faktiskt!.. Vet inte vad som händer här idag men det blir nog bara mysa, vila, kolla tv, laga god mat osv för alla börjar känna sig krassliga!.. Emilio sitter och dricker sin smoothie nu , han bara älskar det!..

Nä dags att dricka lite sen mysa me Emilio och ge honom lite alvedon och nezeril..

Skrivet av Maddeliix 29 augusti 2008 klockan 10:57

Hängig..

Idag har jag vart riktigt hängig.. Vet inte om det är en förkylning på G för ungarna har blivit förkylda märker jag, Emilio kom hem jätte snorig och kinkig från dagis och lillan har snorat lite och är på dåligt humör.. Lämnade iaf Emilio på dagis imorse sen åkte jag hem plockade undan lite sen gav jag Lillan till Johan som fick två henne 1,5 timme medans jag vilade.. Sen gjorde jag mig iordning sen hämtade Emilio..

Nu på kvällen har vi vart över till ungarnas farmor och även deras morfar.. Sen handlade vi lite läsk och sen gjorde jag middag, dock inget avancerat.. Blev korv med bröd med gurkmajonäs, avocado, ketchup och senap.. Lätt & gott!..

Emilio skriker och bråkar just nu, säkert jätte trött, BRA! för det är dags för honom att sova om en liten stund.. Idag kom Johans ögonlock till BMWN åxå, nice!.. Emilio hade ju sönder dom förra.. Och just tusan, har missat att skriva att jag råkade köra sönder bilen lite idag, typiskt!..

Nä dags att natta kinkiga Emilio. Skriver mer sen..

Skrivet av Maddeliix 28 augusti 2008 klockan 19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0