....

2010-02-12 - 09:55:45

Här igen..

Nu är jag här igen, har inte tid för datorn för lillan e lite gnälligare än vanligt, eller snarare mkt mer gnällig än vanligt.. Snälla sussi ska fixa min blogg nåndag så fort jag haft tid att komma på vilka bilder jag vill ha osv.. Nu ligger Lillan här bredvid med tummen i munnen och snusar (myser) , Johan och Emilio är och träffar en av Johans kompisar, dom skulle väl käka och snacka tror jag.. Jag sitter här och känner mig rätt ensam.. Känner mig alltid ensam, där har vi en anledning varför jag har vart deppig på sistonde, har typ NADA vänner kvar..Alla säger att dom ska träffa mig men ingen tar sig tiden, alla träffar hellre andra eller så.. Eller så blir jag lovad hjälp med barnen men andra prioriterar annat skit framför det..

Jaja nog om det. Pratar med Linda på msn och hon förstår iaf vad jag menar, skönt!..

var är alla mina vänner?

Idag gjorde jag gräddstuvad pytt, mums.. strax kommer bilder. Bye

Skrivet av Maddeliix 27 augusti 2008 klockan 19:55

Igår & idag..

Bara 54 läsare hittills, ILLA! Men har heller inte bloggat på typ 2 dygn..

Igår, ja vad gjorde vi.. Jag mår väl psykiskt sådär pga mkt saker som händer i vårt liv så igår så åkte vi och shoppade en skjort/blus, en tröja och 2 linnen till mig.. Skulle köpt skor åxå men visste inte vilka jag ville ha.. Men iaf kläderna var superfina, trivs skiitbra i dom.. Sen åkte vi hem, fixade lite på tomten och lekte ute en bra stund.. Plockade lite äpplen och åt lite övermogna vinbär, det var MUMS.. Emilio älskar att gå ut på tomten och äta frukten och bären vi har (körsbär, äpplen, päron, svarta/röda vinbär och jordgubbar)..

Sen lekte vi lite inne sen åt middag och Emilio bara vägrade somna igår, likaså lillan så båda var vakna till 00 ungefär.. snacka om slut man var då.. Men iaf innan Emilio somnade kollade vi "Jackass" och han älskade det, han skrattade jätte mkt när en utav snubbarna blev släpad i marken av en häst, GULLUNGE!.. Hehe.. Jackass är en favorit alltså..

Idag gick vi alla upp rätt sent sen åt vi frukost (polarbröd med kaviar och en miniyoguhrt, mums) sen ringde Johan massa samtal och emilio hoppade studsmatta och jag "jagade" honom runt om.. Hihi, vi höll på säkert 45 min, båda hade skiitkul!.. Sen gjorde vi oss iodrning och drog iväg för att handla lite.. Till middag gjorde jag hemmagjorda hamburgare, riktigt goda blev dom.. Emilio och Johan var ute i garaget då och Emilio råkade ha sönder BMWn lite.. Lillan satt bredvid mig i sin vibrerande babysitter som hon älskar.. Nu sover både lillan och emilio sedan nån timme tillbaka och imorrn är det dagis för Milio som gäller och jag och lillan ska iväg på mammagruppen.. KUL!.. Första gången med lillan!..

Sen när vi kommer hem ska vi fortsätta renovera.. Nä nu är det vuxenmys som gäller sen godnatt!.

Förrsten, är det bara jag som har problem att se andras bilder i deras bloggar?

Skrivet av Maddeliix 25 augusti 2008 klockan 22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0