...

2010-02-12 - 09:48:54

Dagen som vart..

Fan va dagarna bara springer förbi.. Imorrn är det babysim igen.. NICE!..

Idag gick vi upp vid 9, åt frukost, duschade och gjorde oss klara.. Sen städade vi.. Sen kom en arbetskompis till mig över till oss och lämnade lite saker, *tack marcus (marcello)*.. Kl 13 var det BVC Lillan fick vaccin även mot hepatit B (BRA), båda ungarna hade gått upp bra, Emilio e åter uppe på sin kurva från att ligga en bra bit under sist..

Lillan - 6040 gram & 60 cm och Emilio 12,4 kg & 87 cm.. Jätte bra..

Sen åkte vi till bolaget och köpte vin till Marcus som tack.. Ska göra en liten "Italianokorg" eftersom han är Italienare , hehe.. Köpte även med kebab hem.. Sen nu ligger jag i sängen bredvid en bubblande dotter och Johan & Emilio klipper gräset..

Sen blire väl lite tv tittande och kanske en sväng till statoil och köpa nåt gott!..

Laddar upp lite bilder sen..

Skrivet av Maddeliix 22 augusti 2008 klockan 18:57

Jag

En bild på mig tänkte jag bjuda på i brist på annat..

Jag när jag hämtat posten, het *not* ? Jag vet.. höhö

Skrivet av Maddeliix 22 augusti 2008 klockan 18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0