...

2010-02-12 - 09:41:45

FAN

Fan va jag är slut i min kropp, orkar inte ens gå upp ur soffan.. Har vart så flera dagar nu.. Jag kommer inte ur detta.. Jag pallar inte.. För er som messar mig och jag inte svarar så ta det inte personligt för jag stänger av ljudet på min mobil typ jämt och orkar inte..

Nä dags för MTV, Scarred två avsnitt och Room 401 två avsnitt. Nice. hejdå

Skrivet av Maddeliix 17 augusti 2008 klockan 20:47

Amma & vattenmelon?

Kan man äta vattenmelon när man ammar eller får lillan ont i magen då?

Därför jag frågar är för att sedan jag började äta vattenmelon häromdagen skriker lillan jätte mkt under hela dagen.. Hon som annars skriker ca 1 timme om dagen (alltså i sträck) några gånger.. MAX!! Eller är det som jag befarar att det är halsen som spökar eftersom hon är så hes?..

 

Skrivet av Maddeliix 17 augusti 2008 klockan 20:25

Min blogg börjar bli allt för negativ..

Eller vad säger ni gott folk? Vad ska jag skriva om? Jag får dåliga vibbar av att skriva här, kanske dags att lösenordsskydda? kan ju vara ett bra sätt att hålla vidriga människor härifrån.. Först kommentera mina ögonbryn sen kommenterna min pojkvän för 10 år sedan.. Hmm.. Får dåliga vibbar helt från denna människa, känns lite utav en stalker som försöker luska ut saker om våra liv, eller är hon kanske bara lite avundsjuk? Vad tror ni vänner?

Idag har vi iaf vart iväg och handlat sandpapper, blöjor och välling, intressant info va? hehe.. det e ju det jag säger, denna blogg blir sämre för varje dag som går.. Johan gjorde värsta brakfrukosten imorse med yoghurt, rostade mackor med kaviar, stekt bacon och stekt ägg för min mjölk börjar sina och lillan klarade inte hjälpen av chokladen jag tog.. Tyvärr!.. Sen har vi käkat massa vattenmelon..Nu gör jag middag och Johan renoverar som vanligt , hehe.. Bästa killen!..

 

Skrivet av Maddeliix 17 augusti 2008 klockan 17:29

En grej bara.. Hur tolkar ni detta?

Hur tolkar ni denna bild?

Skrivet av Maddeliix 17 augusti 2008 klockan 17:12

Sandra 4..

Eh va? Och vad har KTH med detta att göra? Om du skulle vara så smart så skulle du veta att han kan vara vad han vill, right?

Men nu säger vi såhär, varken jag eller johan bryr oss ärligt talat inte vad du vet eller tror dig veta. Min kille har redan snackat med hennes snubbe idag och vi har rett ut allt. Vad M sagt till dig är upp till henne.. Hon pratar och ångrar sig sen när min sambo drar upp det... varken jag eller Johan tycker illa om M eller hennes kille, M menar inget illa med vad hon berättar men ibland blir det fel.. Och det blev det denna gång...

Det enda som är helt säkert är att jag inte vill ha med dig att göra.. Lev ditt liv med din snubbe (D) så lever jag mitt liv med min kille och mina barn..

Skrivet av Maddeliix 17 augusti 2008 klockan 15:12

Sandra 3..

Hahaha jo om du visste vem jag var hade du väl sagt det eller hur? Du vet redan att jag heter sandra, vad är mitt efternamn? ;) Nice try och hade inte brytt mig om du visste heller, varför skulle jag? Jag skiter egentligen i din kille och dig, jag tycker bara det lät så urbota korkat att heila när man själv inte är svensk helt enkelt.

Och nej jag kommer inte läsa din blogg, gillade den förut men nu gillar jag inte personen bakom bloggen så intresset försvann. Tycker du verkar vara en allmänt hetsig och krigisk person faktiskt, arg typ helt enkelt och det är oattraktivt för många. Men önskar dig och dina barn ett bra liv!

 

SVAR:

Jag vet vem du är, och jag kan tala om för dig att min sambo kommer ringa en utav dom som sagt detta till dig idag eller iaf under dom närmaste dagarna och fråga varför det FORTFARANDE snackas om honom när inte ens 10% av det du skriver stämmer.. Det är bara du som får skit för att du snackar om saker du inte har med ett göra eller vet ett smack om.. Antar att den som sa detta till dig börjar på M.. Du behöver bara säga ja eller nej eller inte svara alls för då har jag mitt svar..

Om jag verkar aggresiv, hetsig osv ja jo där har du delvis rätt. jag slåss hellre än att snacka skit bakom andras rygg.. Vilket jag anser är mer rätt, alltså att ta en diskution eller ett bråk face to face är fan så mkt ärligare än att snacka massa skit som oftast inte ens stämmer om folk.. Var jag fått mitt beteende ifrån? ja det beror på hur folk har behandlat mig under mitt liv, och då menar jag inte min familj utan folk i min egen ålder. Det är bara se det såhär, vill du kunna stå för allt du tror på och tycker så säg det rätt ut för annars får du bara igen det 100 gånger värre i framtiden. Det är fegt av dig att gömma dig bakom en skärm och påstå dig veta saker du inte vet någonting om. Stå upp för det du tror på och snackar om så kan vi snacka.

Och om du lämnar min blogg så varsegod, jag blir hellre utan 100 visningar än att ha folk som läser min blogg för att kunna trycka ner andra och må bra själva och en sak till, jag tar inte det du säger personligt men som jag sa tidigare att ville du veta någonting om min sambo får du ta det med honom..

Vad ville du igentligen med din första kommentar? Ingenting tror jag, bara verka oallmänbildad..

Skrivet av Maddeliix 17 augusti 2008 klockan 12:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0