....

2010-02-12 - 09:38:16

Ojojoj

Herregud va jag ätit idag , hehe..

En mini youghurt imorse, en bit vattenmelon, 2 småkakor, några chips, en vitlöksbaguette, en tallrik med korvstroganoff och makaroner och ca 3 glas saft.. Mhmhmhm säger jag bara och mer hungrig är jag, var ligger felet? Kan äta minst lika mkt till.

Nu kollar Johan "FLOOD" (stavas?) och jag sitter här.. Kollar möbler och kläder på nätet ska ska försöka slänga upp ett "vill ha" inlägg .. Hehe..

Nä måste hitta något att trycka i mig..

Skrivet av Maddeliix 16 augusti 2008 klockan 23:31

Sandra 2..

Ännu ett svar; Sandra, jag förstår inte riktigt vad du menar.. Kul att du läser min blogg förresten.. Eller jag vet inte.. Det beror på hur jag ser på det..

1 , en rasist kan hata vilket folk som helst, tex du kan vara finsk och hata svenskar eller arab och hata tyskar, det kvittar.. Du bara avskyr ett folkslag..

2 , Nazist = du hatar Judar , Homosexuella eller andra som kanske är efterblivna osv (eller det står iaf för det till en början), sen vad nazisterna idag (vissa) får det att stå för är en annan sak men det är iaf så det ska vara!

3 , En patriot älskar sitt land och kan vara både rasistisk eller nazistisk men behöver inte vara..

Är det svar nog på din fråga? Alltså min kille kan vara vad han vill när han vill.. Right?..

Eftersom du inte vågar stå för vem du är (fast jag trots allt vet) och eftersom du inte vågar säga vem din kompis är så anser jag bara att det é jäkligt onödigt att du läser min blogg..

Dessutom kan jag ge dig svar på tal: Min sambo skulle inte (iaf inte så länge jag känt honom) stå inför folk och sieg heila (stavas?) han är inte sån som gillar att visa upp sig på det sättet..

och återigen , om du vill ha ett svar så fråga honom.. och vad folk gjorde/inte gjorde för typ 10år sedan é väl ändå rätt tråkigt att prata om eller hur?

Skrivet av Maddeliix 16 augusti 2008 klockan 21:25

Varför vet inte folk..

Varför vet inte folk skillnaden på Nazist, rasist och patriot? Vad är problemet..? Jag är inget utav dessa tre saker men jag är allmänbildad och vet självklart att alla dessa tre "levnadssätten" eller vad man ska kalla det står för tre olika saker, är ni med?

Skrivet av Maddeliix 16 augusti 2008 klockan 18:50

Och förrsten..

Du Sandra, jag vet redan vem du är så du behöver inte vara anonym. Jag vet även vem din "kompis" är så nothing more to say about you men ni ska vara vuxna, kom igen.. Vuxna beter sig inte sådär fjolligt!..

Därför jag VET vem du och dina vänner är, är för att hur kan du veta att min kille e chilenare om din kompis ENDAST känner igen min kille?. Nördiga? JA!..

Skrivet av Maddeliix 16 augusti 2008 klockan 16:39

Sandra..

Jadu det där får du fråga min kille om. Eftersom han inte är JAG så tänker jag inte svara för honom för vad har jag med det att göra?.. Det är liksom ganska puckat att fråga mig om något som nån annan har gjort/inte gjort eller tycker du inte? Ganska bimbo gjort av dig om du frågar mig.. Måste vara en ganska blåst kompis du har dessutom som frågar dig om något min kille gjort/inte gjort i det förflutna ..

Okej nu har jag svarat på den kommentaren.. Så nu fortsätter jag med MITT, okej!.. Ja, det är lustigt att just idag läser jag en sån kommentar för idag när jag och Johan satt i bilen så sa jag att "det är konstigt att folk aldrig kan släppa det förflutna, att dom alltid ska hålla fast vid vad dom tror folk har gjort eller inte gjort och att dom aldrig släpper det".. Eller har jag fel folk?

Idag har vi fortsatt rivit tapeter, lekt lite med Emilio, handlat lite tapet (skiiiitsnygg) men tänker inte lägga upp bild faktiskt.. Sen handlade vi lite grejer till renoveringen åxå.. Sen var vi och handlade lite vattenmelon idag igen för jag är sjuuukt sugen!..
ikväll ska väl Johan bara fortsätta slipa och måla taket och jag ska väl kolla tv eller nåt, hehe..

skriver mer senare.. bye for now..

Skrivet av Maddeliix 16 augusti 2008 klockan 16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0