..

2010-02-12 - 09:35:30

Fuck..

Idag har vi rivit tapeter och rivit ut massa gamla saker ur varenda garderob så det ser ut som en byggarbetsplats här och lär ju göra det iaf minst en vecka till.. Vi ska riva, slipa, måla osv på alla väggar i vardagsrum, lillhall och storhall, herregud.. Dock har vi inte bestämt klart färger och så ännu så det får vänta men vi ville ha klart allt grundarbete sen får det se ut såhär några månader.. Emilio hjälper just nu till att slipa väggen och så med Johan, så gulligt.. Bild på det kommer senare..

Jag har sån fucking jävla huvdvärk idag och nackont på det, skit kul verkligen.. blir på så pissigt humör då, fast änsålänge har jag faktiskt hållt mig lugn.. var och handlade lite förut åxå så jag köpte faktiskt maraboukaka och vattenmelon, sjukt gott!..

tack för alla kommentarer och svar jag fått, jag lyssnar på er!

nä ska höra med johan om han vill ha hjälp eller om jag får vila en stund.

skriver mer sen och slänger upp lite bilder då åxå

Skrivet av Maddeliix 15 augusti 2008 klockan 17:32

Är detta rätt? Eller hur ska jag göra?

Jag hittade ett jobb på arbetsförmedlingens hemsida som jag VERKLIGEN VERKLIGEN vill ha och även sökt till.. Men nu till problemet, jag ammar ju fortfarande lillan (3 månader) och jag hade tänkt göra det ca 1 år eftersom detta mkt troligt är det sista barnet. Och då måste jag ju sluta amma lillan om jag får detta jobb, hur tusan ska jag göra?

Jag vill så gärna vara hemma med min lilla dotter precis som jag var hemma med Emilio, se henne växa, se hennes första steg, höra hennes första ord men jag vill åxå sååå gärna ha detta jobb.. Det kanske inte kommer fler chanser för detta jobb? men inte heller kan jag gå tillbaka och uppleva bebistiden med Micaela sen heller.. Åh jag är såå fast i detta.. Jag kanske inte ens får jobbet då behöver jag ju inte tänka men OM jag får det, vad väljer jag?

är jag en dålig mamma för att jag kanske väljer ett jobb (som jag kanske aldrig mera i mitt liv får chans till) före att vara hemma med mitt barn? Jag satt och tittade på Lillan idag och fick sån klump i magen för att jag söker detta jobb och inte är hemma med henne istället, min älskade lilla underbara söta Micaela..

Ursch jag mår så dåligt över detta!.. Fy!

Skrivet av Maddeliix 15 augusti 2008 klockan 00:13

Förslag på mat tack..

Va ska vi äta här hemma idag, lätt att göra och gott. Orkar inte stå en timme vid spisen men vill inte heller bara ha spaghetti och köttbullar..

Skrivet av Maddeliix 14 augusti 2008 klockan 14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0