...

2010-02-12 - 09:30:11

Ska berätta vad den där bloggaren gjort för er som inte vet..

Han hackar på mig att allt med min hund är fel, han vet INGETING om mig och defenitivt ingenting om min hund. Jag vet inte vem han är och vill inte veta dte heller. Han har åxå snott en bild från min blogg och använt i sin egen blogg där han åxå kallar mig för white trash osv.. Är det något jag inte tar emot så är det skit från folk som varken känner mig eller min familj, dom har inget att komma med. Visste jiddra om mitt utseende med inte något som kan bli för personligt för min familj/djur osv för då lackar jag.. Jag är så trött på folk som alltid måste diskutera om min hund, lev era egna liv istället..

Till er som undrade vad han gjort så är det detta, tack för lite omtanke och kommentarer..

Skrivet av Maddeliix 13 augusti 2008 klockan 12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0