..

2010-02-12 - 09:27:19

Pussycat Dolls

Fan va jag älskar den serien, synd bara att jag aldrig får möjlighet att kolla på den när Johan är hemma för han HATAR den, ungefär så mkt som jag hatar Simpson, haha!.. Som Nicole i Pussycat Dolls skulle man ju lätt vilja se ut eller har jag helt fel?

Får inte upp några bilder nu eler inte överhuvudtaget än sålänge idag, blir så irriterad. Men ska testa en gång till ikväll när Emilio sover.. Johan är iväg och träffar en kompis nu så jag försöker titta Pussycat Dolls reprisen nu men det går inge vidare med en unge som är hungrig och en annan som precis klämt tån och är på skithumör..

Nä dags att mata och trösta.. Skriver mer sen..

Skrivet av Maddeliix 12 augusti 2008 klockan 17:15

Fan då..

Klart som fan att det inte funkar ladda upp bilder nu när jag ÄNTLIGEN har möjlighet att sitta vid datorn en stund.. Jävla skit sida!

Har ringt kommunen och klagat på dagis idag åxå, ska prata med rektorn åxå trots att jag såg det som sista utvägen, lär ju bli rykten och skit i denna lilla håla men ett dagis ska inte hålla på såhär..

Idag blir det nog inte mkt gjort, jag är helt körd i botten, är för trött för att ta igen mig nog.. Försöker sova med Johan bara väcker mig hela tiden, antingen ska han fråga nåt eller så ska han in i garderoben eller så ska han fixa nåt annat som låter.. Suck.. Killar!..

Nä bloggar kanske mer sen, ska duscha nu sen mata lillan..

Skrivet av Maddeliix 12 augusti 2008 klockan 12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0