Emilio, underbart!

2010-02-17 - 23:22:42

Jag har fanimig världens bästa & sötaste son (tycker väl alla mammor om sina )

men iaf, Johan & Emilio skulle iväg och handla bensin till gräsklipparen såhär gick samtalet:

E - "Jag sitta fram"

J - "Nä, du får sitta på din plats, annars kan vi krocka och då kan du flyga ut och dö"

E - "Köpa ny Milo"

J - "Nej, det går inte att köpa ny Emilio, det finns bara en underbar Emilio"

E - "aa"

 

Okej man kanske inte ska säga till ett barn att det ska dö men vet inte vad annat man ska säga för han ska inse faran. Brukar annars köra med att han kommer göra sig jätte illa och måste åka doktorn och ha jätteont..

Därför jag inte uppdaterar ofta längre är för jag är läskigt trött hela tiden, måste sova typ 11 timmar annars är jag helt slut hela dagarna (det är jag iaf). SJUKT!

Idag har jag köpt hem 1 kg jordgubbar (hälften är slut redan), kladdkaka, grädde & glass så här ska semestermysas!

Skrivet av Maddeliix 20 juli 2009 klockan 18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0