Emilio 2 år

2010-02-17 - 18:05:35

Grattis min skatt!

Idag fyller världens bästa kille år, MIN EMILIO!.. Åh mamis bebis har blivit så stor!.. Ska ta massa kort idag när han öppnar paket och så.. Är ju en vanlig dag idag så vi ska så fort Micaela vaknat ta en tripp ut och leka lite OM det inte regnar vill säga.. Sen ska vi äta våra "matlådor" Johan gjorde igår sen blir det sova en stund sen lek. Sen kommer Papi hem och då är det mat och paketöppning.. Han kommer nog äälskar sina presenter!..

Vill inte skriva neggo i detta inlägg egentligen men vaknade med skiiiitont i boobies inatt och var tvungen att mata lillan för att bli av med lite men satans va ont jag har idag. Riktig smärta, plus att jag fått nån släng av feber, kan det vara mjölkstockning tro? Fick det i början när jag ammade M men inte fått sedan dess så minns inte riktigt hur det kändes..

Emilio dricker din morgonvälling här bredvid mig och så kollar vi "Pippi på de sju haven" haha!.. Han är på myshumör.. så gullig!..

Nä måste ta mig lite vatten att dricka så jag åtminstonde slipper illamåendet!..

Bye bye!

 

MIN ÄLSKLING!

Skrivet av Maddeliix 12 januari 2009 klockan 09:25

Bilder..

Bilder igen då..

Ska sova nu men slänger upp nåra bilder först..

 

2års tårtan, en riktigt barnaktig tårta (så det är inge snyggt mästerverk direkt) MEN den var riktigt god tyckte alla..

Och så köptårtan (riktigt snygg) men riktigt sliskig och flottig, FY!..

 

 

Emilio öppnar paket hos farmor & faffa!

 

Lillan efter Emilios firande idag..

 

Mer bilder kommer imorrn.. Håll ut!

 

 

Skrivet av Maddeliix 11 januari 2009 klockan 22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0