Dop mm

2010-02-17 - 23:11:11

I just feel..

............

 

Idag har jag vart på min älskade kusins dop. Jättefint var det, fina psalmer och bra människor och självklart en underbar kusin! Eller det var många underbara kusiner där, hehe..

Jag gav en bok som handlar om just min kusin Linnéa , jätte uppskattat blev det, det var kul!. Sen köpte jag även en rosa dinglis (stavas?) och en leksak. Hade liiiite bråttom imorse för jag var tvungen att åka och leta efter skor, dopkort som snurriga jag glömt köpa och byta linnet jag köpte på BikBoks rea häromdagen eftersom det var trasigt. Sprang in på leksaksaffärn och såg dinglisen och var bara tvungen att köpa den, köpa ett dopkort och slå in boken. Snabbvisit och stressigt. hade hela tiden klockan i huvudet.. hehe.. Sen nlev det bikbok, hittade som tur var ett likadant linne så fick byta rakt av. Sen bar det av till skopunkten där jag hitta finaste skorna ever som jag köpte..

Sen åkte jag hem, bytte om på mig och Mickis och åkte.. hann inte få i mig varken frulle eller lunch, blä.. Men sen gick resterande tid bra och allt var som sagt jättefint..

Skorna hittar ni här

och boken är här..

 

 

 

Nä nu ska jag äntligen lägga mig och läsa.

 

Skrivet av Maddeliix 21 juni 2009 klockan 23:57

Dagens outfit..

Fick nån grej att jag måste ha "Dagens outfit" idag, jag som inte brukar göra det. So here we go!

 

MEN det är klart det inte gick att ladda upp det. Vet inte avrför, gåt bara inte. Men då får ni en dagens outfit som jag tog för några dagar sedan..  Inte lika snyggt som dagens tyvärr..

 

 

 

 

Linne från "New Yorker" och leggings från "Gekås" (Ullared)

 

Skrivet av Maddeliix 18 juni 2009 klockan 12:10

Torsdag!

Har lämnat barnen på dagis och ska strax ta tag i morgonens stök här hemma, hehe. Att dom lyckas stöka ner så mkt på sååå kort tid, jag gör inget annat än städa tycker jag..

Sen blir det duschen och göra mig iordning, lite senare idag är det att åka på veterinärbes med ena katten för den ska hämtas idag, dom var här i tisdags och bestämde sig vilken dom ville ha och det blev min lilla mysprinsessa (Bounty).

Sen i eftermiddag när barnen är hämtade ska jag åka iväg och sola och klippa luggen. Måste fixa till luggen innan dopet tänkte jag. På söndag är det dop iaf som sagt.. Kul kul! Min lilla kusin Linnéa.. har köpt presenter redan men kan inte skriva ut vad här eftersom jag inte vet om nån läser bloggen som inte borde läsa den :), ska skriva ut på söndag vad det var..

Tvättmaskinen är trasig, jag ringde och anmälde det i fredags och dom skulle höra av sig i början på denna vecka, jo men tjena hej, ringde dom i tisdags igen och ännu har dom inte hört av sig, hur i helvete tror dom en familj med två barn och djur klarar sig utan tvättmaskin i över 1 1/2- 2 veckor (dom kommer inte komma förens i slutet på nästa vecka som det ser ut nu). Nä fattar inte hur dom tänker..

Spisen har även den pajjat men pappa ska köpa en ny åt mig, tack tack!!..

Ja, var det nåt mer.. Näää..

Skrivet av Maddeliix 18 juni 2009 klockan 09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0