Dec 2008

2010-02-17 - 17:49:30

Smörgåstårta och gamla bilder..

Nu ska jag börja med smörgåstårtan, ber om ursäkt att jag är sååå usel bloggare.. Idag har jag iaf vart på stan ett tag, var förbi och checkade en sak på kronofogden ang mitt skadestånd och puckot är fortf skyldig mig pengar, från 58 500:- till 81 000:- eftersom han inte betalat än, taxan tickar men han hajjar inte det!.. Skulder för livet.. Fats jag har ju fått ut endel från brottofferjouren men det hjälper ju inte honom eftersom dom vill ha det av honom sen..

Jäjä nog om det sen var jag och Elin och fikade, och Micaela då förstås, hihi.. För mig blev det blåbärspaj med glass och en chokladboll och Cola. Mums!.. Hade inte ätit nåt på hela dagen så kl 16.20 åt jag första gången idag sen när jag kom hem gjorde vi Tacos här hemma mums mums mums..

Efter att vi fikat på stan drog vi och handlade mat, blev grejer till smörgåstårtan och så.. Tack Elin för bra sällskap idag, alltid lika trevligt!..

Micaela har vart relativt lung idag Emilio har vart lite utav ett monster, haha.. Men såå söta mina barn!..

Nä nu är dte bara en dag kvar av året, nästan exakt ett dygn faktiskt!.. Och bara 12 dagar kvar till Emilios födelsedag, Wie! Mamas big boy!

Nä här kommer liten bilder åxå. Sen blir det skala räkor och kanske en Cube till , namnam!..

En sån ska jag göra nu, denna på bilden är från 2006 om jag minns rätt, då började traditionen :).. hehe.. ska ta kort på morgondagens åxå så ska jag lägga upp 2006, 2007, 2008. haha!..

 

Jag när jag var gravid med Emilio, haha! Fetto!..

 

Fin fina magen med Emilio i den, KÄRLEK!

 

 

Och sen denna trevliga bild under förlossningen med Emilio, första gången jag visar denna öppet, hehe.. Jag ser sååå hemsk ut!

 

 

 

 

Skrivet av Maddeliix 30 december 2008 klockan 23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0