Dec 2008

2010-02-17 - 17:48:17

Tandläkaren och skadat rådjur..

Jag har blvit så dålig på att blogga men allt har sina orsaker.. Jag orkar inte gå in på dom här eftersom många jag inte gillar läser denna blogg och är riktiga skvallerkärringar och golarbögar så aa ni fattar men iaf.. Just nu väntar jag på en viltvårdare som ska komma hit och skjuta ett stackars rådjur som troligtvis har blivit påkört eller så för den hade liksom knappt ena benet kvar så jag riungde snuten och berättade det och jag har en grinande unge i sovrummet en övertrött unge i fönstret på fönsterbläcket och Johan är hos tandläkaren och drar ut en tand..

 

ähh skriver mer sen det är bara skrik här.

Skrivet av Maddeliix 29 december 2008 klockan 14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0